خبرگزاری بیان برای خرید ارزدیجیتال تتر به چه نکاتی باید توجه نمود؟ - بیان

برای خرید ارزدیجیتال تتر به چه نکاتی باید توجه نمود؟

خرید تتر امروزه به عنوان یک ارز دیجیتال که با واحد اختصاری USDT  شناخته می شود بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به هر حال اگر در بین نوسانات شدیدا نگران‌کننده بازار به یک ارز با ثبات نیاز دارید، ما به شما خرید تتر را پیشنهاد می‌کنیم؛ چراکه این قدرت را دارد که از شما در برابر بازار همیشه هیجان انگیز، ارز  دیجیتال را  محافظت نماید.

این نوع ارز دیجیتال که هر واحد آن با ۱ دلار آمریکا برابری می کند، از جمله ارزهایی است که قیمت آن به هیچ عنوان با نوسانات خاصی همراه نمی شود و در  این بین بسیاری از ارزهای دیجیتال کاملا ثابت خرید و فروش بیشتری را به خود اختصاص داده است. صددرصد برای افرادی که در حوزه ارز دیجیتال فعالیت می کنند می‌تواند انتخاب ایده آلی به عنوان پشتوانه و دارایی ثابت به حساب آید. البته قیمت این ارز دیجیتال را شما با توجه به ارزش دارایی خود می توانید همانند پشتوانه ای اساسی در نظر بگیرید.

 

 

مزیت خرید تتر

برای دوری از نوسانات موجود در بازار ارز دیجیتال، شما می توانید با خرید عمده تتر که یک راهکار اصولی و البته منطقی در این بازار محسوب می شود به راحتی پول را به صرافی انتقال داده و همیشه کیف پول خود را به صورت دلار برای خرید و فروش آماده نگهداری کنید. به هر حال شما اگر با خرید یک بیت کوین که به عنوان مثال قیمتی ۸ هزار دلار دارد رو به رو شوید ممکن است بعدا به قیمت ۱۰ هزار دلار نیز برسد. اگر بتوانید از خدمات منحصر به فرد خرید تتر استفاده کنید، ۱۰ هزار دلار خود را به این شکل ذخیره نمایید که اگر حتی قیمت بیت کوین با نوسانات شدید و سقوط روبرو شود شما سرمایه خود را با آن همان ۱۰ هزار دلار حفظ کرده اید. با همین مثال ساده احتمالا متوجه مزایای خرید تتر شده اید.

 

نحوه ذخیره سازی تتر

از جمله قابلیت هایی که شما برای خرید و هم چنین فروش تتر می توانید در نظر بگیرید، این است که برای کیف پول های دیجیتالی که بر روی کامپیوتر، موبایل و یا حتی صرافی مورد استفاده قرار می گیرند، می تواند این نوع ارز دیجیتال را ذخیره کند. حقیقتا سرعتی که برای ارسال و دریافت تتر وجود دارد باعث شده است تا خرید تتر، امروزه به راحتی انجام پذیر گردد و معامله گران با استفاده از آن روی بیاورند. کیف پولی که شما بتوانید بر روی موبایل که امروزه یکی از دسترس ترین تکنولوژی های اصلی به حساب می آید و یا بر روی کامپیوتر خود ذخیره کنید، باعث می‌ شود تا در هر لحظه بدون استرس بتوانید، معاملات خود را انجام دهید و بدون دغدغه سود بالایی را به دست آورید و تنها باید بدانید که برای این گونه خرید چگونه و از چه منبعی باید استفاده کنید.

 

شروع تکنولوژی تتر

چنانچه بخواهیم به ابتدای معرفی تتر بازگردیم، بهتر است بدانید که توکن های USDT و EURT در سال ۲۰۱۵ توانست خرید تتر را به معامله‌گران پیشنهاد دهد. شما به راحتی می توانید انواع گوناگون ارزهای رمزنگاری شده را برای معامله در نظر بگیرید و برای حفظ دارایی خود در زمان نوسانات شدیدی که برای قیمت بیت کوین و البته دیگر رمز ارزها به وجود می آید از قابلیت های اصلی تتر استفاده کنید.

به هر حال نگرانی که شما بابت نوسانات ارز به آن دچار هستید، کاملا طبیعی است، اما استفاده از راهکار هوشمندانه ای مانند خرید انواع تتر باعث می شود تا خود را از استرس و نگرانی های این چنینی دور نگه دارید. حتی شما این اختیار را دارید که از صرافی های داخلی خدمات متنوعی را برای خرید تتر در نظر بگیرید و این چنین، در دنیای ارز دیجیتال حرف های بیشتری برای گفتن داشته باشید و همانند یک فرد حرفه ای قدم بردارید.

 

انواع تتر

شما در زمان خرید تتر باید ۳ نوع تتر را برای خرید در نظر بگیرید.  البته عملکرد هر سه نوع یکی است اما ویژگی های خاصی در این میان باعث تفاوت آن ها شده است. اولین نوع که شما می توانید برای خرید انواع تتر به آن روی بیاورید، وابسته به بلاک چین بیت کوین است و به آن  Bitcoin Omnilayer گفته می شود که شما آدرس کیف پول دیجیتال خود را با عبارت هایی نظیر «۱»، «۳» و «bc1»  می توانید برای خرید این نوع تتر ذخیره نمایید.

دومین نوع تتر که برای خرید می توان از آن استفاده کرد، بلاک‌چین اتریوم است که به نام ERC20 USDT مورد استفاده قرار می گیرد و شما با عبارت «۰ x» می توانید آدرس کیف پول دیجیتال خود را با خرید این نوع تتر ذخیره کنید. نوبت نوع سوم است که از  بلاک‌چین ارز دیجیتال ترون پیروی می کند و به آن TRC20 USDT می گویند. آدرس این نوع ارز برای ذخیره در کیف پول با عبارت «TX» آغاز می شود.

مزایای خرید تتر

برای آشنایی با مزایای خرید تتر ثابت بودن قیمت، کارمزد بسیار کم و سرعت بالا برای انجام تراکنش را می توان جزء مزایای اصلی در نظر گرفت. صددرصد سرعت بالا از بهترین ویژگی ها برای منتقل کردن دارایی است که شما با هر نوع تراکنشی می توانید به راحتی در کم ترین زمان ممکن نقل و انتقالات مالی خود را انجام دهید با توجه به اینکه در سیستم بانکی این امکان حداقل چند روز را به خود اختصاص می دهد. اما یکی از دلایل دیگری که باعث تفاوت این نوع رمز ارز با دیگر از رمز ارزها شده است، همان گونه که در ابتدای مقاله گفته شد، ثابت بودن قیمت است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. در کنار کارمزد بسیار پایین دیگر توجیهی وجود ندارد که شما به خرید تتر نیندیشید.

سخن پایانی

ما در  این مقاله شما را با ماهیت و ساختار تتر به عنوان یک ارز دیجیتال با قیمت ثابت آشنا کردیم. به هر حال هر معامله گر باهوشی می داند که در بازار پر از نوسان باید به دنبال یک پشتوانه باشد که، خرید تتر بهترین پشتوانه با قیمت ثابت خود به شمار می آید. تنها باید بدانید که چگونه و از چه منبعی به خرید و فروش حتی عمده این نوع ارز دیجیتال فوق العاده محبوب بپردازید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 143 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 22 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.