خبرگزاری بیان سجادی: حوزه ورزش و جوانان باید تعامل بیشتری باهم داشته باشند - بیان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سیدحمید سجادی در دومین جلسه شورای مدیران وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: هدف ما از برگزاری جلسات این است که با هم فکری و تعامل در جریان مشکلات و موانع ورزش کشور قرار بگیریم.

وی افزود: حوزه جوانان با حوزه ورزش می‌بایست ارتباط بیشتری داشته باشد و بتوانیم از این تعاملات برای توسعه ورزش و حوزه جوانان بهره بگیریم.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش گفت: اتفاقات خوبی که برای ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی افتاده خوشحال کننده است که به دست‌اندرکاران خسته نباشید می‌گویم.

او برگزاری رویدادهای ورزشی در کشور را بسیار مهم دانست و ادامه داد: میزبانی مسابقات بین‌المللی برای کشور افتخار است و خوشحالیم با اقداماتی که انجام شد در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری میزبان مسابقات ارتش‌های جهان خواهیم بود.

 سجادی همچنین با اشاره به انجام سفرهای استانی و بازدید از پروژه‌های ورزشی اظهار داشت: سفرهایی که انجام می شود به این دلیل است که به مردم خدمت کنیم و دستاوردی برای شهرهایی که می‌رویم داشته باشیم. سعی می‌کنیم با حداقل منابع و همفکری که انجام می‌دهیم خدمات ارزنده‌ای را برای مردم انجام دهیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اقداماتی که درخصوص زلزله هرمزگان انجام شده خاطرنشان کرد: از مدیرکل استان بندرعباس، استاندار و جوانان این استان تشکر می‌کنم که در زمان زلزله از لحظه اول پای کار بودند و به مردم خدمت کردند. جامعه ورزش و جوانان نقش پررنگی در زلزله هرمزگان داشتند

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 255 views بار دسته بندی : ورزشی تاريخ : 18 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.