خبرگزاری بیان آثار هنری دانشجویان سوره در فضای شهری استفاده شود/ طلیعه مبارک همکاری حوزه هنری و دانشگاه - بیان

حجت‌الاسلام قمی در بازدید از نمایشگاه «همین دَست‌افشانیِ حروف»:

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری، در بازدید از نمایشگاه گروهی خط نگاره‌های دانشجویان سوره و هنرجویان روح اله دلخانی با عنوان «همین دَست‌افشانیِ حروف» که در گالری ابوالفضل عالی در حال برگزاری است، گفت: بسیار خوشحالم که دانشگاه سوره با همکاری حوزه هنری نمایشگاه مشترکی را از هنر دانشجویان خود برگزار کرد. این آثار با مضامین مکتبی، توسط دانشجویانی خلق شده است که بیشتر آن‌ها خانم هستند. از نکات برجسته این نمایشگاه، به فروش رفتن تعدادی از تابلو‌ها است. ان‌شاءالله این نمایشگاه طلیعه همکاری‌های جدیدتری بین دانشگاه سوره و حوزه هنری باشد.

وی در ادامه افزود: به کارگیری این تابلو‌ها در تبلیغات، اِلمان‌های شهری و معماری علاوه بر تشویق و ایجاد انگیزه برای خلق آثار هنری فاخر، باعث دیده شدن هنرمندان جوان می‌شود.

گفتنی است، نمایشگاه گروهی خط نگاره‌های دانشجویان سوره و هنرجویان روح اله دلخانی با عنوان «همین دَست‌افشانیِ حروف» از تاریخ سه‌شنبه ۱۶ آذرماه تا ۲۴ آذرماه، روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۸ در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری برقرار است.

از نکات برجسته این نمایشگاه می‌توان به اکثریت شرکت‌کنندگان دانشجویان دختر اشاره کرد که با فروش تعدادی از تابلو‌های در معرض نمایش، زمینه اشتغال‌زایی و کسب درآمد را برای خود فراهم کرده‌اند.
در نشست برخط پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی؛
«تجربه دیوارنگاری میدان ولیعصر تهران» نقد و بررسی می‌شود
روابط عمومی،۱۴۰۰/۰۹/۲۱
کمتر از یک دقیقه ۰
در سی‌اُمین محفل عصرنشینی هنر و اندیشه دیدار، نشست برخط سرمایه میدان و دیوار، با نگاهی به تجربه دیوارنگاری در میدان ولیعصر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی حوزه هنری، در محفل سی‌اُم عصرنشینی هنر و اندیشه دیدار، نشست برخط «سرمایه میدان و دیوار» با نگاهی به تجربه دیوارنگاری در میدان ولیعصر تهران را برگزار می‌کند.

این نشست با حضور دکتر مجید سلیمانی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، صادق لطفی‌زاده طراح و کارشناس هنری و صادق جمالی طراح و کارشناس هنری برگزار می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 116 views بار دسته بندی : فرهنگی تاريخ : 12 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.