خبرگزاری بیان آزمون: خیالمان برای صعود به جام جهانی خیلی راحت شد - بیان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سردار آزمون سه‌شنبه شب پس از پیروزی سه بر صفر تیم ملی ایران مقابل سوریه در نشست خبری، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و آنچه کادرفنی می‌خواست را به خوبی انجام دادیم. سه امتیاز این مسابقه برای ما بسیار مهم بود و خیالمان برای صعود به جام‌جهانی خیلی راحت شد.

وی ادامه داد: البته بازی‌های آینده را تشریفاتی نمی‌بینیم و ۱۰۰ درصد با تمام قوا به زمین خواهیم رفت. تبریک می‌گویم به مردم عزیز ایران و امیدوارم دلشان شاد باشد.

ملی‌پوش فوتبال کشورمان در پاسخ به سوال خبرنگاری اظهار داشت: فکر می‌کردم یک امتیاز تا قطعی شدن صعودمان باقی مانده اما الان متوجه شدم که سه امتیاز لازم است. همانطور که گفتم، اگر بازی بعدی را ببریم، دیدارهای پس از آن را هم با همه انرژی وارد زمین خواهیم شد. ما ۹۰ دقیقه بازی می‌کنیم و می‌خواهیم مردم ۹۰ دقیقه از فوتبال لذت ببرند.

آزمون ادامه داد: رفتن به جام‌جهانی نیز یک حس دیگری دارد، امیدواریم این‌بار از مرحله گروهی جام‌جهانی صعود کنیم و واقعا این توان را هم داریم. ما بازیکنان جوان و با تجربه خوبی داریم که می‌توانند جلوی تیم‌های بزرگ بازی کنند و حتی اگر من در تیم ملی باشم یا در جام جهانی نباشم، بازیکنان دیگری هستند که می توانند نتایج را تغییر بدهند و به دنیا استعداد خودشان را نشان بدهند.

تیم ملی فوتبال ایران امروز سه‌شنبه با حساب سه بر صفر سوریه را شکست داد.

تیم ایران با این پیروزی به امتیاز ۱۶ رسید تا همچنان صدرنشین مطلق گروه بوده و از چهار بازی بعدی خود برای صعود به جام‌جهانی تنها نیاز به ۳ امتیاز داشته باشد.

هم اکنون در این گروه، کره‌جنوبی با ۱۴ امتیاز دوم است، امارات با ۶ امتیاز در رتبه سوم جای گرفته و لبنان با ۵، عراق با ۴ و سوریه با ۲ امتیاز در رتبه‌های بعدی هستند.

بازی بعدی ایران، هفتم بهمن ‌ماه مقابل عراق و در ورزشگاه‌ آزادی خواهد بود که تیم کشورمان می‌تواند با برتری در این دیدار خیلی زودتر از پایان مسابقات، جشن صعود بگیرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 227 views بار دسته بندی : ورزشی تاريخ : 17 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.