خبرگزاری بیان آمریکا و رژیم صهیونیستی برای مبارزه باباج‌افزار‌ها به هم پناه می‌برند! - بیان

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، دولت بایدن برای مبارزه با مهاجمان باج افزار و دفاع از زیرساخت‌های حیاتی که زیربنای زندگی مدرن در هر دو کشور است، شراکت جدیدی با رژیم صهیونیستی تشکیل داد.

به گزارش واشنگتن تایمز، وزارت خزانه‌داری گفت که به عنوان بخشی از یک کارگروه جدید ایالات متحده و رژیم صهیونیستی در زمینه فناوری مالی (فین‌تک)، نوآوری و امنیت سایبری برای تعریف نحوه همکاری دو کشور در حال حاضر متفاوت کار خواهد کرد.

«ادوال اَدِیِمو» معاون وزیر خزانه‌داری در بیانیه‌ای گفت: «استفاده از قدرت همکاری بین‌المللی و نوآوری در فناوری، ما را برای حمایت از رقابت اقتصادی، رفاه و مبارزه با تهدیدات جهانی از جمله باج افزار‌ها قرار می‌دهد. از آنجایی که اقتصاد جهانی بهبود می‌یابد و باج‌افزار‌ها و سایر تهدیدات مالی غیرقانونی چالش بزرگی برای اسرائیل و ایالات متحده ایجاد می‌کنند، افزایش تبادل اطلاعات، کار مشترک و همکاری در زمینه سیاست، مقررات و اجرا برای اهداف اقتصادی و امنیت ملی ما حیاتی است.»

آدیمو این همکاری را در میانه سفری به سرزمین‌های اشغالی از شنبه تا دوشنبه اعلام کرد. به گفته وزارت خزانه داری، وی با مقامات صهیونیسم و کارآفرینان فین‌تک و امنیت سایبری دیدار کرد و اولویت‌های امنیت ملی مانند ایران را از اولیت‌های دو طرف عنوان کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 258 views بار دسته بندی : سیاسی تاريخ : 17 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.