خبرگزاری بیان اعتیاد نتیجه بیکاری است/اولین کشوری که در دنیا با تروریسم مقابله می‌کند ایران است - بیان

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست تخصصی روند برنامه تحول راهبردی مبارزه با موادمخدر و بررسی تحولات کشور افغانستان و پیامد‌های آن در عرصه مبارزه با موادمخدر امروز سه‌شنبه بیست و هفتم مهر ماه سال جاری با حضور مسئولان حوزه مبارزه با موادمخدر برگزار شد.

احمد وحیدی وزیر کشور در این نشست تخصصی اظهار کرد: موضوع موادمخدر و مبارزه در این حوزه از موضوعات مهم ایران و همچنین دنیای امروز است.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در عالیترین سطح به موضوع مبارزه با موادمخدر توجه دارد و در این راستا با اهمیت و توجه ویژه فعالیت می‌کند.

وزیر کشور تاکید کرد: مسئولان کشور در حوزه مبارزه با موادمخدر با تمام ظرفیت حقوقی و قانونی کار می‌کند و اقدامات و تلاش بی‌دریغ جمهوری اسلامی در این حوزه بر هیچ کس پوشیده نیست.

وحیدی خاطرنشان کرد: کشور‌هایی مثل آمریکا که اقتصاد خود را از طریق تجارت موادمخدر تامین می‌کنند هیچ‌گاه از این درآمد قابل توجه دست نمی‌کشند و در جهت مبارزه با موادمخدر اقدامی را عملیاتی نمی‌کنند.

وزیر کشور یادآور شد: کشور اولی که در تمام دنیا با تروریسم مقابله می‌کند ایران است و همه این را می‌دانند.

وحیدی تاکید کرد: اعتیاد نتیجه بیکاری است و اگر کارخانجات را ویژه رفع بیکاری فعال و راه اندازی کنیم معتادی وجود نخواهد داشت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 350 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 20 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.