خبرگزاری بیان انتخاب گروه جهادی دانشگاه فرهنگیان فردوس به عنوان تیم جهادی برتر کشور - بیان

مسئول گروه جهادی دانشجویی بنت الهدی صدر شهرستان فردوس خبر داد

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، گروه جهادی بنت الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان شهرستان فردوس به عنوان گروه جهادی برتر از بین ۱۰۰ تیم جهادی در سال ۱۴۰۰ معرفی شد.

زینب مجلل مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فردوس و مسئول گروه جهادی بنت الهدی صدر این شهرستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزادی بسیج از خراسان جنوبی گفت: گروه جهادی بنت الهدی صدر شهرستان فردوس از سال ۹۷ تاکنون در این شهرستان فعالیت جهادی دارد.

وی با بیان اینکه گروه جهادی بنت الهدی صدر امسال برای اولین بار به عنوان گروه جهادی برتر شناخته شد، گفت: استمرار و ادامه دار بودن فعالیت‌های جهادی و مشارکت حداکثری دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فردوس در اردو‌های جهادی از جمله ملاک‌ها و شاخص‌های انتخاب گروه جهادی بنت الهدی صدر به عنوان برترین‌ها در استان و کشور بود.

مجلل افزود: در گروه جهادی بنت الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان فردوس ۱۰ تا ۵۰ نفر جهادگر بسته به بازه زمانی مختلف فعالیت دارند.

وی بیان کرد: عمده فعالیت‌های گروه جهادی بنت الهدی صدر فردوس در زمینه آموزشی و کمک تحصیلی به دانش آموزان مقطع ابتدایی خصوصا در دوران کرونا و تعطیلی مدارس است.

مسئول گروه جهادی بنت الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان فردوس، هدف از ورود به عرصه خدمت و جهاد را کمک به هم نوعان خود دانست و گفت: امیدواریم تا با ورود جهادگران به عرصه خدمت رسانی و کمک به نیازمندان انگیزه توجه سایر افراد جامعه جهت ورود به این راه هموار و فراهم شود.

وی با بیان اینکه بیشتر هزینه‌ها و امکانات اردو‌ها توسط خود جهادگران و دانشجویان تهیه می‌شود، افزود: البته سازمان‌ها و نهاد‌های کمک رسان از جمله بسیج و سپاه در این زمینه با ما همکاری داشتند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 80 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 18 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.