خبرگزاری بیان انواع هتل های مشهد نزدیک حرم - بیان

هتل مجلل درویشی

یکی از هتل های مشهد نزدیک حرم امام رضا (ع) هتل مجلل درویشی است. هتل درویشی در خیابان امام رضا، همان خیابانی که به حرم مطهر منتهی می شود واقع شده است. برای رسیدن به حرم می توانید ۲۰ دقیقه پیاده روی کنید. اتاق های ساختمان ۲۵ طبقه این هتل مشرف به منظره ای زیبا از حرم مطهر است. این هتل دارای رستوران های متعدد، مرکز تناسب اندام و فروشگاه سوغات است. درویشی یک انتخاب محبوب برای افرادی است که به دنبال یک هتل مجلل در نزدیک حرم مطهر هستند.

آدرس: بین امام رضا ۲۴ و ۲۶ ، خیابان امام رضا،

هتل مدینه الرضا

مدینه الرضا یکی از نزدیکترین هتل ها به حرم مطهر مشهد است. پیاده روی بیش از ۵ دقیقه طول نمی کشد زیرا فقط ۱۵۰ متر با شما فاصله دارد. امکانات رفاهی این هتل شامل تنها رستوران گردان مشهد، اتاق بازی کودکان، کتابخانه و استخر می باشد.

آدرس: خیابان شیرازی، حرم مطهر

هتل جواد

هتل جواد ۴ ستاره جزء هتل های مشهد نزدیک حرم امام رضا (ع) است. این هتل ۵ دقیقه پیاده روی از هتل جواد و در حرم مطهر خواهید بود. این هتل نوساز همچنین به برخی دیگر از جاذبه های مشهد مانند آرامگاه نادرشاه افشار نزدیک است. این هتل دارای یک سالن بدنسازی خوب و یک رستوران است. به طور کلی هتل جواد یکی از امن ترین انتخاب ها برای هتل های مشهد در نزدیک حرم امام رضا (ع) است.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۳

 

هتل اترک

برای رسیدن به حرم مطهر می توانید ۱۲ دقیقه پیاده روی از هتل اترک طی کنید. زیرا تنها ۸۰۰ متر با آن فاصله دارد. این هتل آرام و محفوظ بسیار دنج است. این هتل شامل پارکینگ، سوغات فروشی و رستوران است. همچنین شما می توانید جهت رزرو هتل مشهد از سایت سفربازی استفاده کنید..

 

 

چه نوع اقامتگاه‌هایی را می‌توانیم از سفربازی رزرو کنیم؟

 

در سایت سفربازی امکان رزرو از میان ده ها نوع اقامتگاه وجود دارد که شما می­توانید با توجه به نیاز و سلیقه تان بهترین اقامتگاه را رزرو کنید و از سفر خود لذت ببرید. هتل، هتل آپارتمان، بوتیک هتل، مهمانسرا، متل، ویلا، اجاره روزانه آپارتمان، اقامتگاه بوم گردی و کلبه جزء خدمات و اقامت گاه هایی هستند که شما می­توانید از سایت سفربازی رزرو کنید.

 

چرا قیمت هتل ها و اقامتگاه ها در سایت سفربازی مناسب تر است؟

 

از آنجایی که سایت سفربازی با هتل ها و اقامتگاه ها قرارداد سالیانه دارد و مسافران آن­ها را در زمان های مختلف تامین می­کند؛ سفربازی با افتخار بهترین قیمت ها را در اختیار مشتریان خود قرار می­دهد و شما می توانید جهت رزرو هتل در سراسر ایران از وب سایت سفر بازی استفاده کنید.

چطور اقامتگاه مورد نظر خود را در سفربازی پیدا کنم؟

شما می­توانید در بخش جستجو، نام شهر یا اقامتگاه مورد نظر خود را جستجو کرده و در میان لیستی از هزاران هتل و اقامتگاه با استفاده از فیلترهای موجود مانند تعداد نفرات، محدوده قیمت، نوع اقامتگاه و امکانات، جستجوی خود را شخصی سازی کنید. نهایتا با توجه به اطلاعات اولیه هر اقامتگاه، قیمت و موقعیت مکانی آنها، ویلا یا هتل مورد نظر خود را انتخاب و رزرو کنید

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 127 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 15 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.