خبرگزاری بیان تصاویر| جنجال اردنی‌ها علیه این فوتبالیست زن ایرانی/ حالا زهره از اردنی‌ها شکایت می‌کند/ اشک‌های مادر کودایی را ببینید - بیان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رئیس فدراسیون فوتبال اردن در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا مدعی شده بود که یکی از بازیکنان تیم ملی بانوان ایران مشکل جنسیتی دارد و مشکوک است.

 شاید در عرف بین الملل این مسئله امری بدیهی باشد و از این قبیل شکایت ها برای اولین بار نباشد که انجام می‌شود اما خوشبختانه جواب آزمایشات مشخص کرد که بازیکنان تیم ملی بانوان ایران هیچ مشکل خاصی ندارند و اردنی ها دنبال بهانه بودند تا شکست خود را توجیه کنند.

بعد از این ماجرا انتظار می‌رفت فدراسیون فوتبال واکنش نشان داده و به نوعی جواب رئیس فدراسیون فوتبال اردن را بدهد اما هیچ خبری نشد.

 

در همین راستا زهره هراتیان گفته بود ماجرا را به کنفدراسیون فوتبال آسیا بکشانید و از غیرت دختران ایرانی دفاع کنید اما فدراسیون فوتبال واکنش خاصی نشان نداد. ای کاش فدراسیون فوتبال در این زمینه کمی قاطعانه تر عمل کرده و از حیثیت فوتبالیست های خانم ایرانی دفاع می کرد اما هر چه منتظر ماندیم  چنین اتفاقی رخ نداد.

تصاویر| جنجال اردنی‌ها علیه این فوتبالیست زن ایرانی/ حالا زهره از اردنی‌ها شکایت می‌کند/ اشک‌های مادر کودایی را ببینید

 

 

تیم ملی بانوان ایران مقابل همتای اردنی خود در ضربات پنالتی به برتری رسیده بود و بلافاصله بعد از این بازی رئیس فدراسیون فوتبال اردن با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد جنسیت یکی از بازیکنان تیم ایران شکایت کرده بود که این شکایت به جایی نرسید و برد ایران قطعی شد.

بعد از ادعای واهی سران فدراسیون فوتبال اردن علیه زهره کودایی، دروازه‌بان تیم ملی زنان ایران و رد این ادعا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، سایت اسپورت ۲۴ روسیه خبر داد این دروازه‌بان ایرانی قصد دارد از سران فدراسیون فوتبال اردن شکایت کند و نسبت به این موضوع اعاده حیثیت کند. 

تصاویر| جنجال اردنی‌ها علیه این فوتبالیست زن ایرانی/ حالا زهره از اردنی‌ها شکایت می‌کند/ اشک‌های مادر کودایی را ببینید

در صورت تایید شکایت دروازه‌بان ایرانی از سوی اردنی‌ها، کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌تواند فدراسیون فوتبال اردن را با جریمه روبه‌رو کند. 

تیم ملی فوتبال زنان ایران توانست با درخشش زهره کودایی دروازه‌بان خود برای اولین‌بار تاریخ سازی کند و به دور نهایی جام ملت‌های آسیا راه یابد. این تیم اردن را در ضربات پنالتی با درخشش کودایی شکست داده بود. 

ویدیوی زیر اشک‌های مادر زهره کودایی پس از موفقیت در مسابقات آسیایی را نشان می دهد:

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 120 views بار دسته بندی : ورزشی تاريخ : 18 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.