خبرگزاری بیان تماشای نمایش «ببو» را دو روز باقی مانده از دست ندهید - بیان

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی گروه، نمایش «ببو» که با طراحی، نویسندگی و کارگردانی مهیار شیروانی در سالن گلایل پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه است، بیست و شش اجرا در دو مقطع زمانی مختلف به روی صحنه رفت. در مرحله نخست از چهارم تا یازدهم خردادماه یک‌هزار و چهارصد، (توقف اجرا‌ها به دلیل آغاز پیک پنجم کرونا) و در مرحله دوم از نهم آبان تا بیست‌و‌هشتم آبان‌ماه، اجرا‌های خود را ادامه می‌دهد.

در خلاصه این نمایش که ژانر کمدی دارد، اینگونه آمده است که؛ در یکی از روز‌هایی که خانه خالیست و مادر کامبیز در خانه حضور ندارد، او همدستان کلاه‌بردارش را در حین سرقت اشیاء باستانی، در زیر زمین خانه شان گروگان گرفته. ناگهان مادرش به خانه باز می‌گردد و با این صحنه گروگان‌گیری روبرو می‌شود. کاراکتر‌های داستان در موقعیتی که اعتماد کردن، سخت‌ترین کار است، باموانع شخصیتی‌شان برای مورد اعتماد قرار گرفتن مواجه می‌شوند.

بازیگران این نمایش ۸۰دقیقه‌ای (به ترتیب الفبا) عبارت از؛ پرستو الماس، نیکو پشوتن، عماد جاویدپور و مسعود رمضانی هستند. همچنین از دیگر عوامل این گروه نمایشی می‌توان به «مجری طرح: محمد گودرزیانی»، «‎طراح نور: رضا خضرایی»، «‎طراح گرافیک: محمدصادق زرجویان»، «طراح گریم: مریم سالاروند»، «مشاور طراحی صحنه: هادی بادپا»، «موسیقی: پوریا مهدی»، «گروه کارگردانی: ایمان حسینی و دانیال کریمیـ»، «‎مدیر اجرا: محمدرضا اربابی‌نیا»، «مدیر روابط‌عمومی: امیر قالیچی» و ‎ «مشاور رسانه‌ای: امیر پارسائیان‌مهر» این نمایش را بر عهده دارد.

مهیار شیروانی که در کارنامه خود، نویسندگی و کارگردانی نمایش «یه هفته بعد هفته قبل» و همچنین نویسندگی و کارگردانی فیلم کوتاه «جنگل آسفالت» را دارد، از زمستان سال ۱۳۹۸ و پیش از آغاز پاندمی بیماری کرونا، به همراه گروه بازیگرانش تمرینات نمایش «ببو» را آغاز کرده بود.

این خبر در پایان یادآور می‌شود، آخرین اجرای نمایش «ببو» در روز جمعه، بیست‌وهشتم آبان‌ماه، در سالن گلایل پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه می‌رود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 94 views بار دسته بندی : فرهنگی تاريخ : 19 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.