خبرگزاری بیان آخرین حواشی و خبرها از بازی ایران و کره/ ترس کره‌ای‌ها از بازی در تهران - بیان

گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، یو جی هو نویسنده سایت یونهاپ کره در تحلیلش از بازی با سوریه به این نکته اشاره کرده که یکسری از مشکلات تیم کره هنوز حل نشده است. این تیم کماکان در گلزنی مقابل حریفان نه چندان قدرتمندش مشکل دارد و از طرف دیگر مدافعان این تیم در بدترین زمان ممکن، تمرکزشان را از دست می‌دهند.

درست است که کره در بازی با سوریه خیلی زود صاحب توپ و میدان شد اما بازیکنان این تیم قدر موقعیتهایشان را ندانستند.

نکته دیگری که در بازی با سوریه به چشم آمد، عدم تنوع در برنامه‌های هجومی تیم پائولو بنتو بود. اتفاقی که یک گزارشگر تلویزیونی در کره هم به آن اشاره کرده و گفته هوانگ هی چان و سون هیونگ مین اصلا جایشان را در زمین عوض نکردند تا بتوانند تمرکز مدافعان سوری را به هم بزنند و از طرف دیگر خبری از پاسکاری کره‌ای‌ها در فضای خالی بین خط هافبک و دفاع این تیم نبود.

معلوم نبود اگر سون هیونگ مین در دقایق پایانی بازی به داد تیمش نمی‌رسید و گل برتری را نمی‌زد، چه اتفاقی برای پائولو بنتو و تیمش رخ می‌داد.

تساوی در بازی خانگی تفاوتی با باخت ندارد و کره‌ای‌ها شانس آوردند که با برد آماده چالش بزرگشان یعنی دیدار با ایران خواهند شد.

شاگردان پائولو بنتو در شرایطی سه‌شنبه مقابل تیم دراگان اسکوچیچ قرار خواهند گرفت که آمارشان در تهران، فاجعه است! در تاریخ بازیهای دو تیم، ۷ بازی در تهران برگزار شده که کره در هیچکدام از این بازیها نتوانسته حریفش را شکست دهد.

اولین بازی دو تیم در تهران، مربوط به بازیهای آسیایی سال ۱۹۷۴ است که با برتری ۰-۲ ایران به پایان رسید.پدو تیم در مرحله انتخابی جام جهانی ۱۹۷۸ هم در تهران مقابل یکدیگر قرار گرفتند که آن بازی با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

از ۱۱ نوامبر ۱۹۷۷ تا ۱۵ نوامبر ۲۰۰۶، هیچکدام از بازیهای ایران و کره در تهران برگزار نشد و این بار دو تیم در مرحله انتخابی جام ملتهای آسیا در سال ۲۰۰۷ به مصاف یکدیگر رفتند که گلهای رضا عنایتی و حسین بادامکی، ایران را پیروز آن بازی کرد. در چهار بازی بعدی دو تیم در تهران، سه بازی مربوط به انتخابی جام جهانی بوده و یک بازی هم جنبه دوستانه داشت که سه بازی با نتیجه مشابه ۰-۱ به پایان رسید و بازی دو تیم در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۰ هم با نتیجه تساوی ۱-۱ تمام شد.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 133 views بار دسته بندی : ورزشی تاريخ : 11 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.