خبرگزاری بیان استفاده از ظرفیت شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان در عرصه مد و پوشاک اسلامی-ایرانی - بیان

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری بیان، به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، فراخوان ایده‌های خلاقانه و نوآورانه «پیش‌رویداد؛ رویداد و نمایشگاه حوزه مد و پوشاک» با هدف استفاده از توانمندی و ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در عرصه مد و پوشاک اسلامی- ایرانی به همت ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری منتشر شد.

محور‌های این رویداد شامل «شناسایی فعالان زیست بوم نوآوری و خلاق حوزه مد و پوشاک اسلامی-ایرانی با رویکرد اقتصاد دانش‌بنیان و خلاق»، «به‌هم‌رسانی بازیگران زیست بوم نوآوری مد و پوشاک اسلامی-ایرانی» و «توسعه زنجیره ارزش مد و پوشاک ایرانی-اسلامی» می‌شود.

از دیگر محور‌های آن می‌توان به «ایجاد چرخه مد و شناسایی چالش‌های این حوزه»، «اشتراک‌گذاری و گفتمان‌سازی میان مجموعه‌ای»، «تجربه‌نگاری الگو‌های موفق این حوزه»، «توسعه حوزه مد و پوشاک با محوریت بانوان» و «شناسایی چالش‌های زیست‌بوم حوزه مد و پوشاک» اشاره کرد.

این رویداد با هدف استفاده و توسعه ابزار‌های نوآورانه و فناورانه و همچنین بهره‌مندی از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و خلاق در عرصه مد و پوشاک اسلامی-ایرانی و نیز توانمندی فعالان و ذینفعان این حوزه تیر و مردادماه سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای مشارکت در این فراخوان می‌توانند با ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری مراجع کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 109 views بار دسته بندی : دانشگاه تاريخ : 13 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها