خبرگزاری بیان اسدی‌فرد: ۷۰ هزار مشتری از خدمات شبکه آزمایشگاهی استفاده می‌کنند - بیان

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ رضا اسدی‌فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی درباره تعداد خدمات و مشتریان این شبکه، گفت: آمار‌ها نشان می‌دهد که ۷۰ هزار و ۵۸۶ مشتری از خدمات شبکه استفاده کرده‌اند. مشتریانی از بخش خصوصی، دولتی، آزمایشگاهی، مراکز تحقیقاتی، دانشگاهی و فعالان این حوزه.

وی افزود: شبکه از سال ۹۳ تاکنون در تلاش بوده که طیف وسیعی از خدمات را به متقاضیان ارائه کند. مشتریانی که تعداد آن‌ها از ۲۴ هزار و ۲۷۵ نفر در سال ۹۳ به ۷۰ هزار و ۵۸۶ نفر در سال ۹۹ رسیده و جهشی قابل توجه یافته و به اوج خود رسیده است.

اسدی‌فرد با اشاره به خدمات ارائه شده توسط هر بخش، بیان کرد: بیشترین سهم ارائه خدمات به بخش خصوصی با ۱ میلیون و ۴۳۹ هزار و ۱۴۹ خدمت تعلق گرفته است. پژوهشگاه‌ها و مراکز تحقیقات نیز با ۳۹۹ هزار و ۴۰۶ خدمت در رتبه بعدی ایستاده‌اند. سهم دانشگاه‌های کشور نیز از ارائه این خدمات، ۳۳۱ هزار و ۷۸۲ خدمت را به نام خود ثبت کرده‌اند.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی گفت: طبق آخرین آمار‌های احصا شده در این حوزه، در یک سال گذشته ۲ میلیون و ۱۸۰ هزار و ۴۷۱ خدمت آزمایشگاهی ارائه شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 147 views بار دسته بندی : دانشگاه تاريخ : 12 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.