خبرگزاری بیان انواع پمپ آب خانگی کدامند؟ - بیان

انواع پمپ آب خانگی کدامند؟

همانطور که می دانید پمپ آب برای تقویت فشار آب و بالا بردن فشار آب استفاده می شود که به آن پمپ آب و یا پمپ آب خانگی می گویند . این پمپ ها با توجه به کاربری و نیاز مشتری دارای انواع مختلفی با توان های متنوع می باشد و بسیار مقرون به صرفه می باشند که چند نمونه از این پمپ ها را بیان می کنیم.

پمپ آب خانگی سانتریفوژ چه نوع پمپی می باشد؟

یکی از انواع پمپ آب خانگی پمپ سانتریفوژ است که این پمپ ها به پمپ های گریز از مرکز معروف هستند و بسیار متنوع و با توجه به نوع مصرف و تعداد پروانه کاربرد دارند . پمپ آب سانتریفوژ برای مصارف کشاورزی ، آبیاری ، صنعتی و مدل های کوچکتر آن برای ساختمان ها و آپارتمان ها برای تنظیم فشار آب کاربرد دارد برای خرید این پمپ آب می توانید با شرکت فرات کو به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید و کارشناسان فرات کو آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.

پمپ آب بشقابی

یکی دیگر از انواع پمپ آب خانگی پمپ آب خانگی بشقابی است که در این پمپ ها فاصله بین صفحات دو طرف پروانه کم می باشد و از نظر ظاهر مانند یک بشقاب هستند و از نظر ساختاری شبیه به پمپ های سانتریفوژ می باشند.

پمپ آب خانگی محوری

این مدل پمپ آب خانگی حرکت سیال در جهت پروانه پمپ است و آب در جهت و هم سو با پره ها حرکت می کند و نیروی که توسط پره ها ایجاد می شود باعث افزایش فشار و انتقال مایع و آب می شود . این مدل پمپ آب خانگی در مصارف کشاورزی بیشتر کاربرد دارد.

آیا پمپ شعاعی برای مصارف خانگی کاربرد دارد؟

پمپ شعاعی هم از انواع پمپ آب خانگی است که آب موازی با محور پمپ وارد و عمود بر محور خارج می شود و اغلب از این نوع پمپ آب برای ساختمان ها و آپارتمان ها کاربرد بسیار زیادی دارد.

پمپ سیرکولاتور سری

پمپ سیرکولاتور گراندفوس که از سری پمپ های گردش آب گرم با سه سرعت می باشند و این پمپ ها پمپ و موتور با هم یکپارچه هستند و مکانیکال سیلی ندارد و فقط برای آب بندی از دو واشر استفاده می شود . پمپ سیرکولاتور سری گراندفوس دارای دو مدل می باشد و قابلیت انتقال سیالات را بدون ذرات معلق دارد و تا ۱۱۰ درجه سانتیگراد دما دارد . این پمپ ها برای مصارف صنعتی و تاسیساتی بسیار کاربرد دارند. برای خرید این پمپ شما می توانید به سایت شرکت فرات کو مراجعه و از قیمت پمپ سیرکولاتور سری اطلاع حاصل کنید.

مزایای پمپ خانگی نیم اسب چیست ؟

یکی دیگر از انواع پمپ های خانگی پمپ نیم اسب است که دارای ظرفیت پایین است و برای مصارف خانگی و ویلاها  کاربرد دارد .از مزایای این پمپ آب کم صدا بودن آن است . این پمپ ها نصب آسان و بسیار مقرون به صرفه هستند و برای استفاده در آپارتمان ها جهت بالا بردن فشار آب بسیار مناسب هستند.

پمپ خانگی دو پروانه ای

این نوع پمپ ها قدرت بالایی دارند و برای ساختمان های ۵ طبقه به بالا و همینطور برای کشاورزی کاربرد دارند . این پمپ آب خانگی بسیار گران می باشند و بسیار پر سر و صدا هستند و برای خرید این پمپ آب شما می توانید با شرکت فرات کو که یکی از نمایندگی های بزرگ پمپ آب در ایران می باشد ارتباط برقرار کنید .

ساختار و عملکرد پمپ آب جتی چگونه است ؟

یکی دیگر از انواع پمپ آب خانگی پمپ آب جتی است که این پمپ ها سانتریفوژ هستند و از بهترین نوع پمپ آب می باشند . در قسمت جلوی این پمپ ها ساختار و شکل آن کشیده است و مکانیسم آن با استفاده از ایجاد خلاء برای مکش آب می باشد و این عمل باعث می شود که جریان تخلیه و پمپاژ آب به آرامی انجام شود . این دستگاه بیشتر برای پمپاژ آب در جاهای عمیق آب استفاده می شود و جنس بدنه و پروانه آن از چدن ، پلاستیک و استیل است و توان این پمپ ها ۴۵٪ تا ۵/۱۸ کیلووات و حداکثر فشار ۶ بار است.

قیمت انواع پمپ آب خانگی

این پمپ آب خانگی برای کمبود فشار آب در آپارتمان ها بسیار مناسب هستند و برای خرید و اطلاع از قیمت این پمپ ها شما می توانید با شرکت فرات کو ارتباط و از نحوه خرید و سفارش پمپ آب خانگی و پمپ سیرکولاتوری سری اطلاع حاصل کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 157 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 5 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.