خبرگزاری بیان برگزاری بیست‌وسومین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی / آخرین یافته‌های آموزش پزشکی دنیا ارائه شد - بیان

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری بیان، بیست و سومین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی به صورت حضوری و مجازی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

در این همایش ۱۶۰۰ نفر به صورت حضوری و بیش از ۲۰۰۰ نفر به صورت مجازی در بخش‌های مختلف آن شرکت داشتند؛ همچنین بیش از ۷۰۰۰ بازدید از صفحه اصلی همایش در آپارات انجام شد.

۱۴ سخنرانی کلیدی، ۳۰۰ سخنرانی کوتاه و پوستر، ۸ سمپوزیوم تخصصی، ۱۲ کارگاه تخصصی، ۵ کلینیک مشاوره آموزشی، ۵ بخش ارائه تجربیات کلان مناطق آمایشی، ۴ بخش ارائه پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی آموزش پزشکی، ۴ رویداد بیانیی و بخش‌های متنوع دیگر در این همایش برگزار شد. در حاشیه‌ بیست و سومین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی، ۱۸ فرآیند برتر دانش‌پژوهی آموزشی در جشنواره مطهری و ۶ ایده برتر بیانیی در جشنواره ایده‌ها نیز ارائه گردید که با استقبال شرکت کنندگان مواجه شد.

در بیست و سومین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی ۳۰ نفر از دانشمندان و صاحب‌نظران خارجی از کشور‌های مختلف جهان نیز آخرین یافته‌های آموزش پزشکی و آموزش مجازی خود را ارائه کردند.

شایان ذکر است با رای داوران و شرکت کنندگان، جوایز نفیسی به ۱۸ فرایند برتر دانش پژوهی آموزشی، ۶ ایده برتر بیانیی، برترین‌های کارگاه آموزشی، سخنرانی کلیدی، پوستر، غرفه مجازی، پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری تخصصی اهدا شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 156 views بار دسته بندی : دانشگاه تاريخ : 23 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها