خبرگزاری بیان بسیج دانشجویی شهر قدس انفجار تروریستی در نماز جمعه قندهار را محکوم کرد - بیان

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی شهر قدس با صدور بیانیه‌ای انفجار تروریستی در نماز جمعه قندهار را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

ملت شریف و مظلوم افغانستان
صمیمانه‌ترین تسلیت‌ها وهمدردی‌ها را خدمت شما ملت شریف و ستم دیده به ویژه خانواده‌های داغ دار این فاجعه بزرگ ابراز داشته از پروردگار متعال می‌خواهیم به بازماندگان صبر و شکیبایی و به مجروحین شفای عاجل مرحمت فرماید.

بار دیگر کشتار ناجوانمردانه و غیر انسانی مردم بی گناه افغانستان غم بزرگی بر دل مسلمانان عالم نشاند. فاجعه تأسف برانگیز و غمبار شهادت شیعیان در نماز جمعه خشم آزادگان و مسلمانان جهان را برانگیخت، لذا مسئولیت ویژه‌ای بر عهده مقامات افغانستان است؛ تا قاتلان را تعقیب کرده و ضمن مجازات عادلانه‌ای برای آن‌ها حفاظت لازم برای نمازگزاران به عمل آورد تا خانه‌های خدا هدفی سهل و آسان برای حیوانات انسان‌نما که توسط آمریکا رها شده‌اند نباشد.

حضور ۲۰ ساله‌ی آمریکا در افغانستان، جز ویرانی و ناامنی برای این مردم مظلوم ارمغانی نداشت.

دانشجویان بسیجی حوزه بسیج دانشجویی شهر قدس ضمن محکوم کردن این اقدام شنیع، مصیبت وارده را به مردم عزیز افغانستان مخصوصا شیعیان، علمای آن مرز و بوم و بازماندگان شهدای حادثه تسلیت گفته و حمایت خود را از مسلمانان و شیعیان مظلوم افغانستان اعلام می‌دارد.

از درگاه حق تعالی عزت و سربلندی را برای ملت عزیز افغانستان خواهانیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 214 views بار دسته بندی : دانشگاه تاريخ : 20 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.