خبرگزاری بیان بهترین هتل های گیلان – معرفی 30 هتل عالی استان گیلان - بیان

بهترین هتل های گیلان

معمولا سفر شمال برای ایرانیان به این شکل است که به جای این که تنها یک اقامتگاه و یک مقصد معین را پیش از سفر تعیین کنند، مقاصدی را به عنوان مقاصد بین راهی با اقامت کوتاه مدت و یک مقصد را به عنوان مقصد اصلی با مدت اقامت بیشتر انتخاب می کنند. اگر شما نیز در روزهای پیش رو عازم شمال هستید بد نیست که بهترین هتل های لاهیجان، رشت، بندرانزلی و … را پیش از سفر بشناسید. قطعا آشنایی با بهترین هتل های گیلان پیش سفر به این استان بسیار کمک کننده خواهد بود.

شهرهای استان گیلان یکی از یکی زیباتر هستند و اقامتگاه‌های متنوعی را می‌توانید در میان آن ها پیدا کنید. با توجه به حجم زیاد اقامتگاه‌های با کیفیت در این استان، بهترین هتل در استان گیلان صرفا به یک اقامتگاه محدود نمی شود و بنابراین در هر شهر از این استان بهترین هتل ها را در قالب یک لیست برای بررسی شما تهیه کرده‌ایم.

بهترین هتل های رشت

اگر قصد رفتن به رشت، شهر باران های بی وقفه را دارید، ما به شما این هتل های رشت را پیشنهاد می‌کنیم:

هتل پنج ستاره بزرگ گیلان(کادوس) رشت

یکی از مشهورترین و بهترین هتل های گیلان از نظر کاربران هتل بزرگ کادوس رشت است. هتل بزرگ کادوس رشت در سال ۱۳۶۲ تاسیس شد. این هتل دارای ۹۶ باب اتاق است. رستوران‌های متنوع، کافی شاپ، ۴ زمین تنیس، استخر روباز مخصوص آقایان، سالن‌های متعدد و مجهز به مدرن‌ترین تکنولوژی روز دنیا، اتاق مخصوص عقد و سالن عروسی از مهم ترین خدمات هتل بزرگ رشت است. این هتل زیرمجموعه گروه هتل‌های آریا است. هتل کادوس رشت تا دریای خزر حدود ۳۰ کیلومتر فاصله دارد.

آدرس هتل پنج ستاره کادوس رشت: گیلان، رشت بلوار منظريه

هتل چهارستاره شبستان رشت

اتاق دبل هتل چهارستاره شبستان رشت

هتل شبستان رشت در اسفند ماه سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل ۶ طبقه، دارای ۲۰ واحد اقامتی است. رستوران هتل شبستان بهترین غذاهای ایرانی، فرنگی و محلی را به مهمانان و شهروندان رشت ارائه می‌کند. این رستوران در طبقه ششم هتل جای گرفته و با چشم‌انداز و دید کامل شهر رشت ساعاتی لذتبخش را برای شما رقم می زند. دسترسی آسان به مراکز گردشگری از جمله موزه رشت، عمارت کلاه فرنگی، باغ قدیمی محتشم و مسجد چله خانه از مهم ترین مزایای اقامت در این هتل است.

آدرس هتل چهارستاره شبستان رشت: گیلان، رشت میدان گلسار، ابتدای خیابان بنت الهدی

هتل آپارتمان سه ستاره صبوری رشت

هتل آپارتمان صبوری رشت در سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل دارای ۱۰ واحد اقامتی است. مهمانان گرامی مقیم در هتل صبوری به نقاط مختلف شهر دسترسی آسانی دارند. فاصله هتل صبوری رشت تا اماکن تاریخی و مذهبی از جمله ساختمان تاریخی شهرداری سابق رشت و حرم حضرت فاطمه حدود سه کیلومتر است.

آدرس هتل آپارتمان سه ستاره صبوری رشت: گیلان، رشت خیابان رسالت، رودبارتان، مقابل پارک شهید گلستانی

بهترین هتل های چابکسر

چابکسر یکی از بکرترین مناطق گیلان است؛ در نتیجه آشنایی با بهترین هتل های چابکسر خالی از لطف نیست:

هتل چهارستاره آهوان چابکسر

هتل آهوان چابکسر دارای سه مجموعه اقامتی با نام‌ گل‌نشان، گل‌افشان و ویلایی است. مجموعه گل‌نشان شامل ۱۱ ساختمان سه طبقه، مجموعه گل‌افشان دارای یک ساختمان پنج طبقه و مجموعه ویلایی شامل ۵۰ باب ویلا است. مجتمع اقامتی آهوان در ۱۶ کیلومتری جاده رامسر به رودسر ایجاد شده است.  تله کابین رامسر، آبگرم سادات محله و بوستان جنگلی صفارود فاصله کوتاهی با این هتل دارند.

آدرس هتل چهارستاره آهوان چابکسر: گیلان، چابکسر، کیلومتر ۱۶ جاده رامسر به رودسر، ۱۰ کیلومتر بعد از ورودی چابکسر

هتل چهارستاره نارنج متین چابکسر

هتل نارنج متین چابکسر از هتل های نوساز چابکسر است و در سال ۱۳۹۹ افتتاح شده است. این مجتمع دارای ۵۲ باب سوئیت ویلایی و ۶ بلوک آپارتمانی سه طبقه مشتمل ۳۰ باب آپارتمان است. مجتمع اقامتی نارنج چابکسر از لحاظ موقعیت مکانی در فاصله ۱۰ کیلومتری چابکسر واقع شده است. این هتل از هتل های ساحلی چابکسر است.

آدرس هتل چهارستاره نارنج متین چابکسر: گیلان، چابکسر ۱۰ کیلومتری چابکسر، توسکا محله

هتل سه ستاره گیل ماز چابکسر

هتل گیل ماز چابکسر در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد. این هتل دارای پنج طبقه و ۳۶ واحد اقامتی است. در سال ۱۳۹۷، سه واحد سوئیت ساحلی نیز به این مجموعه اضافه شد. هتل گیل ماز در حد فاصل شهرهای چابکسر و کلاچای ایجاد شده است و فاصله هتل تا شهر چابکسر، ۱۰ کیلومتر است. هتل سه ستاره گیل ماز چابکسر در نزدیکی ساحل دریای خزر قرار دارد.

آدرس هتل سه ستاره گیل ماز چابکسر: گیلان، چابکسر حد فاصل چابکسر و کلاچای، ۱۰ کیلومتری چابکسر

هتل آپارتمان یک ستاره پاتریس چابکسر

هتل آپارتمان پاتریس چابکسر سال ۱۳۸۳ افتتاح شد. این هتل دارای سه طبقه و ۱۲ باب سوئیت و واحد آپارتمانی است. از مزایای هتل پاتریس، دسترسی آسان به دریا با فاصله ۲۰۰ متر است. میهمانان محترم با پیاده روی کوتاه به راحتی به تماشای دریاچه خزر می رسند. اماکن گردشگری و بکر چابکسر مانند چشمه دمکش نیز فاصله کمی با هتل دارد.

آدرس هتل آپارتمان یک ستاره پاتریس چابکسر: گیلان، چابکسر کیلومتر ۹ جاده رامسر به رودسر، چابکسر، میدان آزادگان

مجتمع اقامتی پرستو چابکسر

مجتمع اقامتی پرستو چابکسر دارای ۲۰ باب ویلای ساحلی است. میهمانان گرامی با اقامت در این هتل می توانند به آسانی به تماشای دریای خزر بروند. مجتمع پرستو در ۱۳٫۵ کیلومتری جاده رامسر به رودسر جای گرفته است.

آدرس مجتمع اقامتی پرستو چابکسر: گیلان، چابکسر کیلومتر ۱۳٫۵ جاده رامسر به رودسر – ۵٫۱ کیلومتر بعد از چابکسر

بهترین هتل های بندر انزلی

بندرانزلی به معنای واقعی کلمه یکی از بهترین مقصدهای گردشگری است. در این بخش می‌خواهیم بهترین هتل های بندرانزلی را به شما معرفی کنیم تا در صورت سفر به این شهر زیبا دغدغه‌ای بابت انتخاب اقامتگاه نداشته باشید.

هتل چهارستاره سفید کنار بندر انزلی

فضای خارجی هتل چهارستاره سفید کنار بندر انزلی

هتل سفید کنار بندر انزلی در سال ۱۳۵۱ افتتاح شده است. این هتل با چشم‌انداز زیبای دریا در برخی اتاق‌ها، اقامت رویایی را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. هتل سفیدکنار انزلی دارای ۳ طبقه و جمعاً ۱۲۳ واحد اقامتی است. هتل سفید کنار بندر انزلی دارای امکانات تجاری و رفاهی متنوعی است که موجب استقبال مهمانان از این هتل شده است. از مزایای اقامت در این هتل می‌توان به دسترسی آسان به اماکن گردشگری از جمله پل غازیان و آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی اشاره کرد.

آدرس هتل چهارستاره سفیدکنار بندر انزلی: گیلان، بندر انزلی كيلومتر ۶ جاده آستارا

هتل چهارستاره یاس بندر انزلی

از هتل های نوساز و یکی از بهترین هتل های گیلان از نظر کاربران هتل یاس در بندر انزلی است. هتل یاس بندر انزلی در سال ۱۳۹۸ افتتاح شد. مجموعه رفاهی یاس متین دارای پنج ساختمان ۵ طبقه و مجموعاً ۱۰۰ باب واحد اقامتی است. هتل چهار ستاره یاس بندر انزلی در مجاورت دریای خزر در سواحل سنگاچین بندر انزلی واقع شده است. این هتل در فاصله کمی تا تالاب انزلی قرار دارد که امکان دسترسی آسان به آن را فراهم می‌کند.

آدرس هتل چهارستاره یاس بندر انزلی: گیلان، بندر انزلی سنگاچین، کیلومتر ۱۲ جاده انزلی به آستارا

هتل چهارستاره بهشت تالاب بندر انزلی

هتل بهشت تالاب بندر انزلی در سال ۱۳۹۳ با  ۱۱ ویلا و ۶ باب اتاق افتتاح شد. هتل بهشت در جوار تالاب انزلی واقع شده و مهمانان گرامی با اقامت در این هتل می‌توانند از منظره زیبای این تالاب لذت ببرند. محوطه هتل به زیبایی طراحی شده و فضای چشم‌نوازی را ایجاد کرده‌ است. هتل بهشت تالاب بندر انزلی دارای رستوران صخره‌ای و کافی‌شاپ معلق روی آب است.

آدرس هتل چهارستاره بهشت تالاب بندر انزلی: گیلان، بندر انزلی، پل هوایی غازیان، مقابل مصلا، جزیره دکتر بهشتی

هتل چهارستاره دلفین بندر انزلی

هتل دلفین بندر انزلی در اسفند ماه سال ۱۳۹۰ افتتاح شد. این هتل متشکل از ۴ طبقه و ۱۶ باب اتاق و سوئیت است. داشتن رستوران ساحلی، کافی‌شاپ و امکان قایق‌سواری از جمله امکانات این هتل چهار ستاره به شمار می‌رود. اتاق‌های هتل دلفین با امکانات مدرن تجهیز شده که آسایش هرچه بیشتر مهمانان را به همراه خواهد داشت.

آدرس هتل چهارستاره دلفین بندر انزلی: گیلان، بندر انزلی ساحل قو، خیابان اطباء

بهترین هتل های آستارا

آستارا این شهر مرزی استان گیلان، یکی از بهترین شهرهای گیلان بوده که اقامتگاه های متنوع و بسیار خوبی دارد. برای آشنایی با بهترین هتل های آستارا ادامه این مقاله را مطالعه کنید.

هتل چهارستاره اسپیناس آستارا

هتل چهارستاره اسپیناس آستارا از نمای بالا

بهترین هتل در استان گیلان و شهر آستارا بدون تردید هتل مشهور اسپیناس آستارا است. هتل اسپیناس آستارا در سال ۱۳۷۸ به بهره‌برداری رسید. این هتل دارای چهار طبقه اقامتی و ۱۱۶ باب اتاق و سوئیت است. این هتل عضو گروه هتل‌های اسپیناس نیز است. برخی از اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل بین‌المللی اسپیناس آستارا دارای نمای رو به تالاب استیل می‌باشند. محوطه زیبای هتل چهار ستاره اسپیناس آستارا و فاصله کم تا دریای خزر از مزایای این هتل به شمار می‌آید.

آدرس هتل چهارستاره اسپیناس آستارا: گیلان، آستارا جاده تالش به آستارا، ۷ کیلومتری آستارا، جنب پلیس راه رشت به انزلی، ورودی شهر آستارا

هتل سه ستاره افرا آستارا

هتل افرا آستارا در سال ۱۳۹۲ بنا شد و ۴ سال بعد یعنی در ابتدای سال ۱۳۹۶ شروع به فعالیت کرد. این هتل در همسایگی دریای خزر و در قلب بازارچه ساحلی واقع شده و دارای ۴ طبقه است که در طبقه اول لابی و رستوران و طبقه دوم تا چهارم ۱۶ باب اتاق و سوئیت اقامتی قرار دارد. از امکانات هتل رستوران افرا می‌توان به رستوران با طبخ انواع غذاهای ایرانی، دریایی و محلی اشاره کرد.

آدرس هتل سه ستاره افرا آستارا: گیلان، آستارا خیابان ملت شرقي، به سمت بازارچه

هتل سه ستاره جهانگردی آستارا

هتل جهانگردی آستارا در سال ۱۳۵۴ با ۴۰ باب اتاق و سوئیت به بهره‌برداری رسید. این هتل در ۲ طبقه بنا شده و بخش‌های مختلف آن طی سال‌های متمادی بازسازی شده است. تعدادی از سوئیت‌های مهمانسرای جهانگردی آستارا نیز در ساختمان مجزا در محوطه قرار دارند. آخرین نوسازی هتل جهانگردی در سال ۱۳۹۵ بوده‌است.

آدرس هتل سه ستاره جهانگردی آستارا: گیلان، آستارا خیابان حکیم نظامی، مقابل اداره بهداشت

هتل چهارستاره پارلا آستارا

یکی دیگر از بهترین هتل های استان گیلان هتل چهارستاره پارلا آستارا است. هتل پارلا آستارا در فروردین ماه سال ۱۳۹۴ افتتاح شد. این هتل دارای ۵ طبقه مشتمل بر ۲۵ باب اتاق است. قابل توجه میهمانان گرامی، هتل پارلا آستارا دارای آسانسور از نیم طبقه اول تا طبقه پنجم است و از طبقه همکف تا نیم طبقه اول و همچنین در ورودی دارای تعدادی پله است.

آدرس هتل چهارستاره پارلا آستارا: گیلان، آستارا کیلومتر ۳۲ جاده آستارا به اردبیل، گردنه حیران، اول روستای حیران، نبش خیابان کوهپایه

هتل آپارتمان سه ستاره ایساتیس آستارا

هتل آپارتمان ایساتیس آستارا در سال ۱۳۹۰ در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ مترمربع افتتاح شد. این هتل در پنج طبقه بنا شده و ۱۵ واحد اقامتی آن در طبقات اول تا پنجم پراکنده شده‌اند. مهمانان گرامی با اقامت در هتل ایساتیس می‌توانند از جاذبه‌های گردشگری این شهر مانند بازارچه ساحلی روس‌ها، ساحل زیبای صدف و شریعتی، باغ پرندگان آستارا و گردنه حیران نیز بازدید نمایند.

آدرس هتل آپارتمان سه ستاره ایساتیس آستارا: گیلان، آستارا جاده تالش به آستارا، ۴ کیلومتری آستارا، بلوار حسین نژادی، شهرک عباس آباد

بهترین هتل های لاهیجان

مگر می‌شود به استان گیلان سفر کرد و به شهر لاهیجان سر نزد؟! لاهیجان یکی از بهترین و زیباترین شهرهای ایران است و هتل های لاهیجان نیز از بهترین و مجهزترین هتل ها هستند که در ادامه مهم‌ترین آنها را به شما معرفی میکنیم.

هتل پنج ستاره رسپینا لاهیجان

از بهترین هتل های گیلان هتل رسپینا است. هتل رسپینا لاهیجان در نوروز ۱۳۹۷ در زمینی به مساحت ۱۵۰۰۰ مترمربع به بهره‌برداری رسید. این هتل دارای ۵ طبقه و ۳۰ واحد اقامتی است که واحدها در طبقات سوم و چهارم پراکنده شده‌اند. هتل رسپینا در منطقه لیالستان و در کیلومتر ۳ جاده لاهیجان به لنگرود واقع است و با قرارگیری در قلب مزارع سرسبز چای، چشم‌اندازی رویایی را به گردشگران هدیه می‌دهد. هتل رسپینا امکانات و خدمات بسیاری مانند: روف‌گاردن، سالن بدنسازی، استخر (سونا، جکوزی، حمام ترکی) و کافی‌شاپ را برای گردشگران فراهم کرده ‌است.

آدرس هتل پنج ستاره رسپینا لاهیجان: گیلان، لاهیجان کیلومتر سه جاده لاهیجان به لنگرود

هتل چهارستاره شهرزاد لاهیجان

هتل شهرزاد لاهیجان در سال ۱۳۹۸ به بهره برداری رسید. این هتل در ۴ طبقه بنا شده است و دارای ۴۷ باب اتاق و سوئیت است. هتل شهرزاد در کیلومتر ۱۰ جاده لنگرود به لاهیجان واقع شده است و با ورودی لاهیجان ۲٫۵ کیلومتر فاصله دارد. از جاذبه‌های گردشگری می‌توان به آبشار شیطان کوه، تالاب سوستان و بام سبز لاهیجان اشاره‌کرد که با اقامت در هتل چهار ستاره شهرزاد لاهیجان می‌توان با پیمودن مسافت حداکثر ۱۱ کیلومتر از این مناطق بازدید کرد.

آدرس هتل چهارستاره شهرزاد لاهیجان: گیلان، لاهیجان کیلومتر ۱۰ جاده لنگرود به لاهیجان

هتل چهارستاره دهدار لاهیجان

هتل دهدار لاهیجان در سال ۱۳۹۴ بنا شد. این هتل در پنج طبقه و مشتمل بر ۲۶ واحد اقامتی است. این هتل چهار ستاره دارای تالار عروسی با ظرفیت ۱۵۰۰ نفر و رستوران فعال در طبقه پنجم هتل است که در اواخر هفته موزیک زنده فعال آن لحظات خوشی را برای مسافرین و میهمانان عزیز فراهم می‌آورد.

آدرس هتل چهارستاره دهدار لاهیجان: گیلان، لاهیجان کیلومتر ۱ جاده آستانه اشرفیه به لاهیجان، منطقه نیاکو

این مطلب از مقاله بهترین هتل های گیلان معرفی ۳۰ هتل استان گیلان وبسایت ایران هتل آنلاین برگرفته شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 197 views بار دسته بندی : فرهنگی تاريخ : 17 دسامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.