خبرگزاری بیان تلاش‌های نافرجام برای لطمه زدن به مقدسات اسلام - بیان

گروه دانشگاه خبرگزاری بیان، مجتبی طهماسبی؛ تابش پرفروغ و روزافزون کلام نورانی خداوند منان، که کامل‌ترین و جامع‌ترین کتاب آسمانی و سرشار از پیام‌ها و آموزه‌های راستین برای هدایت انسان‌ها در مسیر صحیح زندگی و سعادت بشریت در هر عصر و زمان و در هر نقطه و مکان است روز بروز دل‌های بیشتری از مشتاق معنویت و اخلاق و توحید را در سراسر جهان به خدای سبحان رهنمون و مکاتب بی‌فروغ و تهی از هر گونه نورانیت که ثمره تاریک خانه‌ها و افکار نحله‌های شیطانی و توطئه‌های صهیونیسم بین‌الملل است را به چالش کشیده است.

اخیراً تظاهرات ضد اسلامی به وسیله گروه‌های راست‌گرای افراطی برگزار و در شهر مالمو در کشور سوئد یک جلد قرآن کریم آتش زده شد و یک قرآن دیگر هم در مرکز شهر به وسیله گروه‌های راست‌گرای افراطی مورد وهن واقع شد.

آنچه این انسان‌نماهای افراطی از آن خوب آگاه هستند و آنان را به این کار وادار کرده این است که اسلام با بیش از ۱۴۰۰ سال ریشه و اصالت الهی، در حال گسترش در قلب کشورهای کفر است.

اهانتی که به ساحت مقدس کتاب الله در کشور سوئد انجام شد، لکه ننگ دیگری بود که به تلاش‌های نافرجام برای لطمه زدن به مقدسات اسلام و مسلمانان جهان در تاریخ اضافه شد.

متأسفانه با وجود تأکیدات مکرری که در ادیان، مذاهب و مکاتب مختلف وجود دارد و کنوانسیون‌ها و معاهدات بین‌المللی از جمله کنوانسیون آمریکایی حقوق بشر و اعلامیه جهانی حقوق بشر و اسناد مجمع عمومی و برخی قطعنامه‌های سازمان ملل نیز هرگونه تحقیر تبعیض و توهین مذهبی و هر رفتار غیرقانونی علیه اشخاص و گروه‌ها به واسطه مذهب را ممنوع اعلام کرده است، اما همچنان شاهد رفتارهای خلاف آموزه‌های دینی و مذهبی و منافی شئون بشری و انسانی، علیه دین بزرگ اسلام و مقدسات بیش از یک میلیارد مسلمان در برخی کشورهای غربی هستیم.

ضمن محکومیت شدید اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد از تمام مسلمانان جهان به ویژه دولت ها و ملت های مسلمان و ازادیخواه جهان، جوامع، گروه‌ها، نخبگان و شخصیت‌های تأثیرگذار مسلمان و غیرمسلمان درتمامی دنیا خصوصا در کشورهای غربی می‌خواهیم که در مقابل این اقدام نکوهیده دولت سوئد عکس‌العمل نشان دهند تا از تکرار چنین اَعمال ضددینی جلوگیری شود.

مجتبی طهماسبی_ دبیر هسته بین الملل بسیج بیانیی استان تهران 

انتشار یادداشت‌های بیانیی به معنای تأیید تمامی محتوای آن توسط «خبرگزاری بیان» نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین بیانیی است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 135 views بار دسته بندی : دانشگاه تاريخ : 2 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.