خبرگزاری بیان خدمات بلاعوض صندوق نوآوری به شرکت‌های دانش‌بنیان - بیان

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دومین همایش مجازی تبیین استاندارد در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان به مناسبت هفته ملی استاندارد با محوریت استانداردسازی محصولات دانش‌بنیان و فناورانه، استاندارد‌های ملی و بین‌المللی در حوزه تجهیزات پزشکی، نفت و گاز، ساختمان، حمل و نقل، کشاورزی، برق و انرژی، استانداردسازی، ابزار توسعه آزمایشگاه (همکاری با آزمایشگاه‌ها)، استقرار استاندارد‌های سیستم‌های مدیریتی، نقش و مزایای آن و ابزار‌های حمایتی صندوق در استانداردسازی محصولات دانش‌بنیان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام برای حضور در این همایش به لینک forms.inif.ir/standard مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۴۲۱۷۰۰۰۰ تماس حاصل کنند.

دومین همایش مجازی تبیین استاندارد در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان به مدت پنج روز طی روز‌های ۱۷ تا ۲۱ مهرماه سال جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۷ برگزار می‌شود.

شعار روز جهانی استاندارد در سال ۲۰۲۱، «چشم‌انداز مشترک برای جهانی بهتر» است و شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند در این روز سوالات و مشکلات خود را در حوزه‌های مختلف استاندارد با مشاوران متخصص این حوزه مطرح کنند.

گفتنی است؛ صندوق نوآوری و شکوفایی خدمات بلاعوضی را در قالب خدمات توانمندسازی برای اخذ تاییدیه‌ها و استاندارد‌های ملی و بین‌المللی به شرکت‌های دانش بنیان ارائه می‌کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 305 views بار دسته بندی : دانشگاه تاريخ : 12 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.