خبرگزاری بیان رئیس دانشگاه تربیت مدرس خواستار نگاه ویژه مسئولان به بودجه دانشگاه تربیت مدرس شد - بیان

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری بیان، فرهاد بیان رئیس دانشگاه در گفتگو با خبرگزاری فارس با اشاره به پیشرفت‌های محققان دانشگاه تربیت مدرس در حوزه کار پژوهشی، گفت: از نظر پژوهشی، کار‌های بسیار بزرگی در دانشگاه تربیت مدرس صورت گرفته به طوریکه این پیشرفت‌ها مورد تایید همگان قرار دارد، به خصوص در سال گذشته این پیشرفت‌ها شتاب مضاعفی گرفته است.

وی علت پیشرفت‌های علمی را همدلی و همفکری میان نهاد‌ها دانست و اظهار داشت: با همدلی و همفکری میان نهاد‌ها می‌توان به پیشرفت‌های بیشتری دست یافت، سازمان برنامه و بودجه، وزارت علوم، نمایندگان مجلس و ریاست جمهوری می‌توانند در این پیشرفت‌ها نقش بسیار مهمی داشته باشند، از این نهاد‌ها می‌خواهیم که نسبت به بودجه دانشگاه تربیت مدرس با توجه به پیشرفت‌های صورت گرفته فکر مضاعفی کنند تا شتاب ایجاد شده افزایش یابد.

بیان ادامه داد: ما درسال ۱۴۰۲ به حداقل ۱۶۰۰میلیارد تومان بودجه نیاز داریم که اگر این بودجه تأمین نشود شتاب پیشرفت ما با کندی مواجه می‌شود.

وی عنوان کرد: حضور دانشگاه تربیت مدرس در نمایشگاه بین المللی هفته پژوهش نیز چشمگیر بود، همچنین در سال گذشته برای نخستین بار رتبه اول و جایزه اول سلامتی را بین همه دانشگاه‌های کشور دریافت کردیم.

رئیس دانشگاه خاطر نشان ساخت: در دانشگاه تربیت مدرس یک فضای دوستانه در شأن دانشگاه و بیانیان فراهم است که این مسأله را مدیون همه اعضای هیأت علمی، همکاران و بیانیان دانشگاه هستیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 118 views بار دسته بندی : دانشگاه تاريخ : 24 دسامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها