خبرگزاری بیان سیمئونه: دفعه پیش قبل از ورود به استادیوم لیورپول را برده بودیم! - بیان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از موندو دیپورتیوو، از هفته سوم مسابقات لیگ قهرمانان، اتلتیکومادرید فردا مقابل لیورپول صف آرایی خواهد کرد. به همین خاطر دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید در کنفرانس خبری قبل از این بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. صحبت‌های او را در ادامه می‌خوانید:

بازی نکردن طولانی مدت بازیکنان اتلتیکومادرید

در ۱۷ روز آینده باید ۶ مسابقه انجام دهیم. استراحتی که داشتیم برای افرادی که به اردوهای تیم ملی نرفته بودند، کسانی که خیلی بازی نکرده بودند و مصدومان خیلی مفید بود. سایر بازیکنان از چهارشنبه به ما اضافه شدند. هنوز یک جلسه تمرینی داریم تا شرایط بازیکنانی نظیر خیمنز، یورنته و… را ارزیابی کنیم. امیدواریم روز خوبی داشته باشیم و هواداران زیادی با لباس اتلتیکو به استادیوم بیایند. در تقابل پیشینمان مقابل لیورپول حتی قبل از ورود به استادیوم پیروز شده بودیم. حالا هواداران باید آن بازی را به خاطر بیاورند و به ما کمک کنند این پیروزی را تکرار کنیم.

 تقابل با لیورپول

در حال حاضر چلسی، لیورپول و سیتی، با سبک هایی مختلف، بازی های جذابی را ارائه می کنند. تماشای بازی لیورپول لذت بخش است. آنها از جلو پرس می کنند و بسیار قدرتمند هستند. از این که در عقب به حریف فضا بدهند ترسی ندارند و بازیکنانی سرعتی دارند. بازگشت فن دایک به این تیم در خط دفاعی امنیت داده است و آنها فصل گذشته این امنیت را نداشتند و این موضوع برای تیمی تهاجمی مثل لیورپول اهمیت زیادی دارد. انتظار چیز دیگری ندارم. آنها تیمی قدرتمند با فوتبالیست های خیلی خوب هستند و کار را برای ما خیلی سخت خواهند کرد. باید با سبک بازی آنها منطبق شویم. 

 تقویم فشرده

مشکلی که می توانیم حل کنیم، اتفاقاتی است که در مسابقاتمان می افتد. در مورد سایر مسائل هیچ قدرت تصمیم گیری نداریم. افراد حاضر در یوفا و کونبمول برای خودشان تصمیم می گیرند و همیشه همین طور بوده است. همیشه مشکلی وجود دارد. به عنوان یک مربی کاری که باید بکنم این است که مشکلاتی که در زمان بازی کردنمان پیش می آید را حل کنم.

دوست دارید به کلوپ چه بگویید؟

 لوئیس سوارز

او بازیکنی کلیدی و تعیین کننده است و در سیستم بازی ما اهمیت زیادی دارد. او هم اندازه سایر بازیکنان برای این مسابقه هیجان دارد. همه هیجان زده اند.

محمد صلاح

او فوتبالیستی فوق العاده است که همه ساله در لیگ برتر و لیگ قهرمانان کارهای فوق العاده ای انجام می دهد اما چیزی که برای ما مهم است، فقط مسابقه فردا است. 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 116 views بار دسته بندی : ورزشی تاريخ : 20 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.