خبرگزاری بیان عقلانیت و مدیریت انقلابی راهکار دفع هجمه های غربزدگی و بی هویتی است - بیان

نامه دبیر ستاد امر به معروف به رئیس جدید صدا و سیما؛

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، سید محمدصالح هاشمی گلپایگانی قائم مقام رییس و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور خطاب به پیمان جبلی خواستار تبلیغات هنرمندانه برای دعوت به خیر و احیای امر به معروف و نهی از منکر شد و خواست تا رسانه صدا و سیما به دانشگاه عمومی بدل شود.

در نامه هاشمی گلپایگانی آمده است: بی گمان تعهد، آگاهی و اهتمام در این مسئولیت می تواند دو واجب فراموش شده امر به معروف و نهی از منکر را حیات بخشد. مردمی بودن رسانه ملی که به نیکی بدان اشاره کردید به آن است که نمایشگاه عمومی به دانشگاه مردمی خصوصا در وادی فیلم و سریال بدل شود به گونه ای که با بهره مندی از عرف و ذوق طبیعی مردم، دربردارنده هنر هدایت جامعه به سوی معروف های عقلی و شرعی باشد.
وی گفته است: رسانه ملی حقوق طبیعی مردم را مطابق ندای فطرت انسانیت پاسخ می گوید که فدا شدن هر یک به دیگری یا مصلحت سنجی های ساختگی، خسرانی بزرگ است.
وی به جبلی نوشته است: باب همکاری های هدفمند با ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اصلاح شورای تشریفاتی امر به معروف و نهی از منکر آن سازمان گشوده می شود تا هم رسالت سازمان برآورده شود و هم امور درون مجموعه ای به سامان برسد. ان شالله.

به گزارش ایرنا، ابتدای مهرماه رهبر معظم انقلاب اسلامی مطابق اصل ۱۷۵ قانون اساسی در حکمی پیمان جبلی را به ریاست سازمان صدا و سیما منصوب کردند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 148 views بار دسته بندی : فرهنگی تاريخ : 11 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.