خبرگزاری بیان علی خطیبی، معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم شد - بیان

علی خطیبی معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، زلفی‌گل با صدور حکمی، علی خطیبی را به عنوان معاون اداری مالی و مدیریت منابع منصوب کرد.

متن حکم انتصاب خطیبی به این شرح است.

نظر به مراتب تعهد، تخصص و توانمندی‌های ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع» وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با رعایت مبانی اقتصاد مقاومتی در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر در افزایش بهره‌وری، پرهیز از تجمل‌گرایی با رویکرد فساد ستیزی و عدالت محوری، تقویت نظم و انضباط اداری و مالی، در مسیر تحقق و عملیاتی‌سازی راهبرد‌های طرح شده در «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» و برنامۀ ارائه شده به مجلس شورای اسلامی، با به کارگیری همه ظرفیت‌های نظام علم و فناوری کشور، موفق و سربلند باشید.

رجای واثق دارم با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبرد‌های دولت مردمی در جذب و مصرف بهینۀ منابع مورد نیاز و تأمین معیشت و رفاه خدمتگزاران نظام آموزش عالی کشور نقشی مؤثر ایفا نمایید.

توفیق روزافزون جناب‌عالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

خطیبی پیش از این مدیرعامل و عضو هیات مدیره موسسه دانشمند بنیاد مستضعفان، رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی، مدیرکل فناوری اطلاعات و عضویت شورای راهبردی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها را عهده دار بوده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های دکتر نظرپورمعاون سابق اداری مالی و مدیریت منابع در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 90 views بار دسته بندی : دانشگاه تاريخ : 11 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.