خبرگزاری بیان غدار: فرزندان مقاومت در هر نقطه‌ای از لبنان با فساد مبارزه می‌کنند - بیان

غدار: فرزندان مقاومت در هر نقطه‌ای از لبنان با فساد مبارزه می‌کنند

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سحر غدار، خبرنگار و روایتگر لبنانی مستند «سحر» در اولین اکران دانشگاهی این مستند که در دانشگاه صدا و سیما انجام شد، ضمن قدردانی از دانشجویان ایرانی برای استقبال از اکران مستند «سحر»، گفت: خوشحالم که امروز مستند «سحر» در یکی از دانشگاه‌های مهم پایتخت ایران اکران می‌شود و من از بانیان این کار تشکر می‌کنم.

وی افزود: من در مستند «سحر» به روایت اعتراض به حق فقرای کشورم در جهت مسائل معیشتی و پس گرفتن حقوق شان می‌پردازم اعتراضی که دست‌های آلوده و دلار‌های ناپاک آن را منحرف کردند و گفتند این اعتراض علیه سلاح مقاومت است و این در حالی است که اصلا اینگونه نبوده است.

غدار بیان کرد: ما امروز در اینجا حضور یافته ایم تا بگوییم که ما فرزندان مقاومت هستیم و با ارزش‌ترین دارایی‌های خود یعنی پدران، مادران و فرزندان خود را تقدیم مقاومت کرده ایم. ما مانده ایم تا بگوییم که فرزندان مقاومت ضد فساد هستند و با فساد در هر نقطه‌ای چه فساد داخلی باشد و چه اسرائیل مبارزه می‌کنند.

وی به انفجار ۴ اوت سال ۲۰۲۰ بندر بیروت اشاره کرد و گفت: حق و عدالت کجاست و چه کسی پاسخگوی مادران فرزند از دست داده در انفجار بیروت است. همانطور که در روز‌های اخیر هم شاهد بودیم نیرو‌های گروه تروریستی قوات لبنان و سرکرده‌های آن‌ها عزیزانی را که در یک تجمع اعتراضی شرکت کرده بودند تا تحقق عدالت در ارتباط با انفجار بیروت را مطالبه کنند به شهادت رساندند. این صحنه‌ها نشان دهنده تناقض در لبنان است؛ اما همه بدانند ما تا آخرین رمق با دشمن اسرائیلی خود مبارزه خواهیم کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 240 views بار دسته بندی : دانشگاه تاريخ : 20 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.