خبرگزاری بیان لایو اینستاگرامی نعمتی؛ پاسخ کارشکنی عربستانی‌ها را می‌دهیم - بیان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در شرایطی که کاروان تیم پرسپولیس قرار بود طبق هماهنگی‌های قبلی ساعت ۱۱ صبح تهران را به مقصد ریاض کند، اما ناهماهنگی‌ها سبب شد تا این پرواز با تاخیر مواجه و نهایتا منتفی شود تا یحیی و شاگردانش مجبور به بازگشت از فرودگاه شوند. اتفاقی که باعث ناراحتی قرمز‌ها شده و واکنش آن‌ها را در پی داشته است.

ساعاتی بعد از استوری یحیی گل‌محمدی، سیامک نعمتی در صفحه اینستاگرامش به کارشکنی عربستانی‌ها واکنش نشان داد و اعلام کرد که پاسخ این کارشکنی‌ها را در زمین بازی خواهیم داد.

نعمتی در لایو اینستاگرامی‌اش، خطاب به فالوئر‌های صفحه‌اش گفت: “ما به مبارزه در شرایط سخت و نابرابر عادت کردیم و حتما پاسخ این کار سعودی‌ها را در زمین الهلال عربستان با برتری مقابل آن‌ها خواهیم داد. “

سیامک نعمتی در حالی به کارشکنی سعودی‌ها اینگونه واکنش نشان داد که صبح امروز افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس کارشکنی عربستانی‌ها و نداشتن ارتباط لازم در‌ای اف سی را عامل این تاخیر دانسته بود، اما به نظر می‌رسد برخی ناهماهنگی‌ها هم در تیم ماجرا تاثیرگذار بوده‌اند.

شنیده‌های فوتبالی حاکی از این است که مشکل اصلی در راه این تاخیر چند ساعته و بازگشت قرمز‌ها به منازل، همان مشکل تکراری در سفر به گوای هند است که فرودگاه ریاض مانند هندی‌ها اجازه فرود به هواپیمای حامل بازیکنان پرسپولیس را نداده است.

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 60 views بار دسته بندی : ورزشی تاريخ : 14 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.