خبرگزاری بیان مهلت ثبت‌نام در جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی تمدید شد - بیان

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری بیان، به نقل از سازمان امور بیانیان، طبق اعلام اداره کل بیانیان شاهد و ایثارگر سازمان امور بیانیان مبنی درخواست بیانیان برای تمدید مهلت ثبت‌نام و با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده، مهلت ثبت‌نام در جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی تا ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی با هدف شناخت استعداد‌ها و توانایی‌های بیانیان در زمینه‌های فرهنگی و هنری و بسترسازی جهت رشد و بالندگی آن‌ها، کشف و شکوفا سازی خلاقیت بیانیی و افزایش شناخت بیانیان نسبت به بنیان‌های فکری، فرهنگی و اعتقادی، تقویت و توسعه فضای معنوی و قرآنی در مراکز جهت الگودهی به سایر بیانیان، زمینه‌سازی مناسب جهت تأثیرگذاری فعالیت‌های گروهی بیانیی در رشد روابط اجتماعی و گروهی، ایجاد روحیه نشاط و امید در بین بیانیان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.

زمینه سازی برای پرورش ابعاد شخصیتی فردی و اجتماعی بیانیان شاهد و ایثارگر، ترویج فرهنگ معنوی قرآنی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انعکاس از طریق فضای مجازی، ترویج فرهنگ هنری بیانیان شاهد و ایثارگر، ارج گذاری به فعالیت‌های هنری منبعث از قرآن (منش اشراقی شهید آوینی)، بهره گیری از زبان هنر برای انتقال مفاهیم والای قرآنی و معارف اهل بیت (ع) به جامعه، گسترش و تعمیق شناخت بیانیان از مفاهیم و الگو‌های دینی، بزرگان و علمای اسلام از دیگر اهداف جشنواره است.

جشنواره سراسری فرهنگی و هنری شهید آوینی از نیمه دوم آبان ماه سال جاری آغاز شده است. در این جشنواره برگزیده‌های مسابقات فرهنگی، قرآنی، نهج البلاغه ابتدا به مسابقات منطقه‌ای و پس از آن به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 77 views بار دسته بندی : دانشگاه تاريخ : 16 ژانویه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها