خبرگزاری بیان هفته اول لیگ برتر|سوغات یک امتیازی خطیبی از مشهد - بیان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پدیده و آلومینیوم اراک در چارچوب لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل دو تیم خاتمه یافت.

اطلاعات بازی

هفته اول لیگ برتر خلیج فارس ۱۴۰۰/۱۴۰۱

پدیده – آلومینیوم اراک

ساعت ۱۶:۰۰

ورزشگاه امام رضا (ع)- مشهد

گل ها:

کارت زرد:

کارت قرمز:

ترکیب پدیده: سعید جلالی‌راد، احسان حسینی، حسام پورهاشم، ابوذر صفرزاده، آزاد جعفرزاده، امیرحسین کریمی، علی طاهران، مهرداد بایرامی، امیرحسن جعفری، محمد محمدزاده و رحمان جعفری

سرمربی پدیده: رضا مهاجری

ترکیب آلومینیوم: عرفان اسفندیاری، امیرمحمد هوشمند، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، پوریا آریاکیا، رامتین سلیمان‌زاده، مصطفی احمدی، اسماعیل شریفات، امید سینگ، علیرضا نقی‌زاده و ساسان حسینی

سرمربی آلومینیوم: رسول خطیبی

گزارش لحظه به لحظه

دقیقه ۹۰+۱: سانتر علی نژاد روی دروازه پدیده ارسال می شود. ضربه سر درودی را جلالی راد روی خط دروازه در اختیار می گیرد.

دقیقه ۸۴: سانتر شریفات روی دروازه پدیده ارسال می شود. ضربه سر فاتح با اختلاف کم از کنار دروازه میزبان به بیرون می رود.

دقیقه ۷۵: علی فاتح در محوطه جریمه پدیده صاحب توپ می شود که ضربه او راهی به دروازه میزبان ندارد.

دقیقه ۵۹: سانتر صفرزاده ارسال می شود و ضربه سر بازیکن پدیده در محوطه جریمه آلومینیوم موقعیتی خوب را ایجاد می کند اما کسی نیست که از این توپ بهره ای ببرد.

دقیقه ۵۷: روی اشتباه مدافعین آلومینیوم، معراج پورتقی صاحب توپ شد. ضربه او در محوطه جریمه آلومینیوم به شکلی خطرناک از بالای دروازه اسفندیاری به بیرون رفت.

دقیقه ۵۳: سانتر خطرناک بازیکن آلومینیوم را جلالی راد با مشت دفع می کند.

دقیقه ۴۵: اسماعیل شریفات در محوطه جریمه پدیده صاحب توپ و موقعیتی مناسب می شود که ضربه او پس از برخورد به مدافعین حریف راهی اوت می شود.

دقیقه ۴۲: روی حرکت فخرالدینی در محوطه جریمه پدیده، توپ به نقی زاده می رسد که این موقعیت خوب با ضربه آرام او از دست می رود.

دقیقه ۳۹: امید سینگ در محوطه جریمه پدیده صاحب موقعیتی خوب می شود که ضربه آرام او را جلالی راد در اختیار می گیرد.

دقیقه ۲۴: علیرضا نقی زاده از سمت راست نفوذ خوبی انجام می دهد. پاس آرام او در محوطه جریمه به شریفات در موقعیتی خوب می رسد که ضربه شریفات با بی دقتی و با اختلاف کم از کنار دروازه پدیده به بیرون می رود.

دقیقه ۱۶: رحمان جعفری در موقعیتی خوب پشت محوطه آلومینیوم صاحب توپ می شود ولی ضربه روی پای او با بی دقتی به بیرون می رود.

دقیقه ۲: در یک موقعیت ضد حمله، پدیده در موقعیت ۲ به ۱ به سمت دروازه آلومینیوم حمله می کند ولی تکل لحظه آخری بازیکن آلومینیوم اجازه نفوذ را به میزبان نمی دهد.

ترکیب دو تیم

پدیده:

  • سعید جلالی‌راد، احسان حسینی، حسام پورهاشم، ابوذر صفرزاده، آزاد جعفرزاده، امیرحسین کریمی، علی طاهران، مهرداد بایرامی، امیرحسن جعفری، محمد محمدزاده و رحمان جعفری

آلومینیوم:

  • عرفان اسفندیاری، امیرمحمد هوشمند، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، پوریا آریاکیا، رامتین سلیمان‌زاده، مصطفی احمدی، اسماعیل شریفات، امید سینگ، علیرضا نقی‌زاده و ساسان حسینی
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 133 views بار دسته بندی : ورزشی تاريخ : 20 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.