خبرگزاری بیان وزنه‌ برداری نوجوانان جهان | غزاله حسینی در دو ضرب برنز گرفت - بیان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم دختران ایران امروز (جمعه) در رقابت‌های دسته ۵۹ کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان جهان در عربستان، دو نماینده داشت که هر دو عملکرد نسبتاً خوبی در حرکت یک ضرب داشتند. فاطمه کشاورز در یک ضرب موفق به مهار وزنه‌های ۶۵، ۷۲ و ۷۶ کیلوگرمی شد و در جایگاه چهارم قرار گرفت و سیده غزاله حسینی نیز وزنه‌های ۶۵، ۷۱ و ۷۴ کیلوگرم را بالای سر برد و ششم شد.

در دوضرب، سیده غزاله حسینی در حرکت اول موفق به مهار وزنه ۸۲ کیلوگرم شد، اما در حرکت دوم وزنه ۹۱ کیلوگرم را انداخت. او در حرکت سومش موفق به مهار وزنه ۹۴ کیلوگرمی شده و با همین رکورد، مدال برنز دوضرب را به خود اختصاص داد. او در مجموع با رکورد ۱۶۸ کیلوگرم چهارم شد. این اولین مدال وزنه برداری دختران ایران در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان است.

همچنین فاطمه کشاورز کار خود را در دوضرب با وزنه ۸۶ کیلوگرم شروع کرد که موفق به مهار این وزنه شد، اما در حرکت دوم و سوم وزنه ۹۳ کیلوگرم را انداخت تا کارش با همان ۸۶ کیلوگرم در دوضرب و عنوان هفتمی تمام شود. او با رکورد ۱۶۲ کیلوگرم در مجموع نیز در جایگاه ششمی قرار گرفت.

وزنه‌بردار کلمبیا در این دسته با رکورد ۱۸۱ کیلوگرم قهرمان شد و دو وزنه بردار تایلند با مهار وزنه‌های ۱۸۰ و ۱۷۰ کیلوگرمی دوم و سوم شدند.

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 74 views بار دسته بندی : ورزشی تاريخ : 11 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.