خبرگزاری بیان کره در حسرت طلسم‌شکنی ماند، «تیرک» ایران را از ۳ امتیاز محروم کرد - بیان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم های ملی ایران و کره جنوبی در چارچوب چهارمین بازی خود در گروه A رقابت های مقدماتی جام جهانی به مصاف هم می روند. تا پیش از این بازی، ایران ۹ امتیاز کسب کرده و کره نیز با ۷ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار گرفته است.

اطلاعات بازی

ایران ۱-۱ کره جنوبی

مقدماتی جام جهانی آسیا | گروه A – هفته چهارم
تاریخ: سه شنبه ۲۰ مهر
زمان: ساعت ۱۷:۰۰
مکان: ورزشگاه آزادی – تهران
تیم داوری: احمد الکاف، راشد الغیثی، ابوبکر العمری

گل ها: سون هیونگ مین (دقیقه ۴۸ – کره جنوبی) / علیرضا جهانبخش (دقیقه ۷۶ – ایران)

کارت زرد: امید نورافکن (دقیقه ۶۲ – ایران) / سردار آزمون (دقیقه ۸۰ – ایران)

کارت قرمز: –

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، شجاع خلیل‌زاده، سعید عزت‌الهی، علیرضا جهانبخش (کاپیتان) ، احمد نورالهی، مهدی طارمی، وحید امیری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، علی قلی‌زاده (تعویض دقیقه ۵۴ با امید نورافکن) و سردار آزمون

سرمربی ایران: دراگان اسکوچیچ

ترکیب کره جنوبی: کیم سئونگ‌گیو، لی یونگ، کیم مین‌جائه، جونگ وویونگ، هوانگ این‌بئوم، سون هیونگ‌مین، لی جائه‌سونگ، هوانگ هی چان (تعویض دقیقه ۷۰ با کیم جین سو)، هونگ چول، هوانگ اوی جو و کیم یونگ‌وون

سرمربی کره جنوبی: پائولو بنتو

گزارش زنده

دقیقه ۹۳ / در لحظه پایانی بازی کره ای یک موقعیت خطرناک به دست آوردند که شوت بازیکن کره با مهار بیرانوند دروازه ایران را نجات داد.

دقیقه ۸۸ / شوت بازیکن کره درست جایی رفت که بیرانوند حضور داشت. او به راحتی توپ را مهار کرد.

دقیقه ۷۸ / شوت سهمگین و زیبای طارمی به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۷۶ / پاس طارمی با برخورد به بازیکن کره در آستانه خارج شدن از زمین بود که سردار آزمون با سماجت روی خط عرضی زمین صاحب توپ شد، ارسال آزمون به تیر دوم با ضربه سر زیبای جهانبخش تبدیل به گل اول ایران شد.

دقیقه ۷۵ / ایران به جهانبخش به گل رسید اما داور به درستی آفساید اعلام کرد.

دقیقه ۷۰ / کیم جین سو به جای هونگ چول وارد میدان شد.

دقیقه ۶۸ / سعید عزت اللهی با یک حرکت انفرادی زیبا به پشت محوطه جریمه کره رسید و شوت زنی کرد، ضربه عالی او با برخورد به تیرک عمودی دروازه راهی به گل پیدا نکرد.

دقیقه ۶۵ / روی توپ ربایی و ضدحمله سریع ایران، یک کرنر برای ما به دست آمد. کرنری که بازیکنان کره برگشت دادند اما ایران بعد از کرنر حملات خود را ادامه داد. احمد نورالهی نزدیک به خط عرضی زمین توپ را گرفت اما کاتبک او با دفع مدافع کره همراه شد.

دقیقه ۶۲ / امید نورافکن با دریافت کارت زرد، بازی بعدی ایران را از دست داد.

دقیقه ۶۰ / روی کار ترکیبی نورالهی و طارمی، طارمی چسبیده به خط محوطه در موقعیت خوب صاحب توپ شد اما ضربه اش دقت لازم را نداشت و از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۴ / امید نورافکن به جای علی قلی زاده وارد میدان شد.

دقیقه ۴۸ / پاس عمقی در محوطه جریمه ایران به سون رسید تا او در موقعیت تقریبا تک به تک دروازه بیرانوند را که از دروازه بیرون آمده بود را باز کند.

دقیقه ۴۷ / روی تکل بازیکن کره، سردار آزمون برای لحظاتی احساس مصدومیت کرد و کادر پزشکی وارد زمین شد. سردار بدون مشکل به بازی ادامه داد.

ساعت ۱۸:۰۴ / نیمه دوم بازی با سوت داور آغاز شد.


ساعت ۱۷:۴۷ / در پایان ۴۵ دقیقه، داور بدون احتساب وقت تلف شده در سوت خود دمید و پایان نیمه اول را اعلام کرد.

دقیقه ۴۳ / پاس پشت دفاع عالی احمد نورالهی روی پای طارمی ننشست تا توپ برگشت داده شود. در برگشت نوبت به سردار آزمون رسید که از پشت محوطه شوتزنی کند، گلر کره توپ را دفع کرد. حمله ایران با یک ارسال دیگر و قیچی برگردان طارمی ادامه داشت، باز هم کیم سئونگ گیو توپ را دفع کرد. موج بعدی حمله روی ارسال جهانبخش بود، این بار دفع دروازه بان حریف قدرت بیشتری داشت تا خیمه سنگین ایران روی دروازه حریف به پایان برسد.

دقیقه ۴۱ / کره روی حرکت هوانگ این‌ بئوم در محوطه ایران به کرنر دوم خود رسید. بار دیگر سر اول را بازیکن ایران زد تا این کرنر هم بی خطر باشد.

دقیقه ۳۹ / بازی کماکان بدون موقعیت جدی روی دروازه ها دنبال می شود. شوت ها و سانترهای بی هدف بیشترین چیزی است که در این لحظات می بینیم.

دقیقه ۳۲ / روی شوتی که بازیکن کره زد و به دفاع ما برخورد کرد، کره اولین کرنر بازی را زد. کرنر را بازیکن ایران برگشت داد.

دقیقه ۲۷ / پاس بلند بیرانوند را طارمی برای آزمون کاشت و آزمون نیز در شرایط نامتعادل جلو آمد تا توپ را مجددا به طارمی برساند. ضربه طارمی در محوطه جریمه اما به بازیکن حریف برخورد کرد تا راهی به چارچوب دروازه پیدا نکند.

دقیقه ۲۰ / بازی بیشتر در میانه میدان و بدون خطر جدی روی دروازه ها در جریان است.

دقیقه ۱۶ / شوت سهمگین علیرضا جهانبخش با اختلاف اندک از کنار دروازه کره جنوبی به بیرون رفت.

دقیقه ۱۵ / هوانگ هی چان برای لحظاتی احساس مصدومیت کرد و روی زمین افتاد، هم تیمی های او توپ را به بیرون زدند.

دقیقه ۱۱/ کره بار دیگر یک حمله همه جانبه را ترتیب داد. ابتدا پاس کات بک از میان پاهای هوانگ عبور کرد تا در سمت دیگر محوطه بازیکن کره صاحب توپ شود و توپ را به روی دروازه بفرستد، این بار ضربه سر لی جائه سونگ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۹ / حالا نوبت به حملات کره رسیده است. دو حمله پیاپی با دفاع خوب بازیکنان ایران برگشت داده شد.

دقیقه ۵ / ایران کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت و به دروازه کره نزدیک شد منتها ارسال روی دروازه را بازیکن کره برگشت داد.

دقیقه ۱ / شوت هوانگ اوی جو از زاویه بسته به تور بیرونی دروازه برخورد کرد.

ساعت ۱۷:۰۲ / بازی با سوت احمد الکاف، داور عمانی بازی آغاز شد.

فرم بازی

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 166 views بار دسته بندی : ورزشی تاريخ : 14 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.