خبرگزاری بیان کوره‌های خلاء با دمای بالا ایران‌ساخت شد - بیان

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری بیان، ابراهیم دوراندیش یزدی مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان یاران بهگزین پارسا با بیان اینکه در آزمایشگاه‌ها و مراکز علمی و فنی پیشرفته کشور، برای تولید مواد و آزمایش‌های علمی، بعضاً نیاز است که دمای فرآیند‌ها کاهش یا افزایش یابد، گفت: این فعالیت توسط کوره‌های پیشرفته یا کولر‌های خاصی که تحت اتمسفر‌های خلاء، احیایی یا اکسیدی هستند انجام می‌شود. این تجهیزات از آلیاژ‌های ویژه‌ای ساخته می‌شود و این کور‌ها می‌توانند دما‌های بالای ۱۸۰۰ درجه را نیز تامین کنند.

دانشگاه تهران، دانشگاه شریف و پژوهشگاه پلیمر از جمله مشتریان محصولات این شرکت دانش‌‎بنیان هستند. پکیج خلاء بالا ایران‎ساخت یک نوع کوره آزمایشگاهی شامل دو یا چند پمپ یکپارچه شده است، اتصالات خلأ، سیستم کنترل و پایش سطح خلأ در بازه تنظیم شده، سنسور خلأ و شیر‌های کنترلی و مدار‌های مربوط به یکپارچه سازی است.

محصولات این شرکت دانش‌بنیان از قابلیت رقابت با محصولات خارجی، به ویژه تولیدات کشور‌های جنوب شرقی آسیا، برخوردار است. شرکت دانش‌بنیان یاران بهگزین پارسا با حمایت معاونت علمی وفناوری ریاست‌جمهوری در تلاش است که سبد محصولات خود را هر چه بیشتر گسترش دهد و محصولات آزمایشگاهی و دانشگاهی بیشتری تولید کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 132 views بار دسته بندی : دانشگاه تاريخ : 23 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها