خبرگزاری بیان ۱۱۰ بسته لوازم التحریر و ۳۰ تبلت به دانش آموزان محروم اهدا شد - بیان

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حامد خیرخواهان رئیس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم و قرارگاه جهادی شهید احمد گودرزی در گفتگو با خبرنگار مهر، رسالت مهم گروه‌های جهادی را کمک به محرومان و مستضعفان بیان و اظهار کرد: بر همین اساس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم و قرارگاه جهادی شهید احمد گودرزی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید اقدام به اهدای ۱۱۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان مناطق محروم و کم برخوردار کرد.

رئیس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم با بیان اینکه امسال ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر ایرانی اسلامی از تولید کنندگان داخلی خریداری و به مناطق محروم ارسال شد، عنوان کرد: این لوازم‌التحریر‌ها با هدف حمایت از تولیدات داخلی از تولیدکنندگان داخلی خریداری شده است که شامل مداد، پاک‌کن، خودکار، تراش، خط‌کش، کاغذ یادداشت، مداد رنگی، ماژیک و … است.

خیرخواهان همچنین از اهدای ۳۰ تبلت توسط خیرین به دانش آموزان خبر داد و گفت: آموزش مجازی در کشور ما یک سری مسائل و مشکلات دارد و زیرساخت‌های آن فراهم نیست. در روستا‌ها و مناطق محروم و مرزی ما که تعداد زیادی از دانش‌آموزان در این مناطق‌اند، امکان اتصال آن‌ها به شبکه اینترنت وجود ندارد. برخی از خانواده‌ها گوشی هوشمند ندارند؛ بنابراین در سال جاری حدود ۳۰ تبلت با کمک خیرین برای دانش‌آموزان مناطق محروم تهیه شده و در اختیارشان قرار گرفته است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 120 views بار دسته بندی : فرهنگی تاريخ : 11 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.