خبرگزاری بیان ایجاد مسکن کارگری با محوریت تعاونی‌ها در دستور کار ویژه قرار گیرد - بیان

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری بیان، سید صولت مرتضوی ظهر جمعه در جریان سفر به شهرستان دلیجان در آئین آغاز عملیات اجرایی فاز سوم طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان گفت: مردم ولایت مدار در برهه‌های مختلف جمهوری اسلامی ایران همواره اثرگذار بودند.

مرتضوی افزود: دولت آیت الله رئیسی چند طرح بزرگ در دستور کار دارد که دو طرح بزرگ در حوزه اجتماعی و کمک به آحاد مختلف مردم، دستورکار ویژه است.

وی ادامه داد: نخست ایجاد طرح یک میلیون فرصت شغلی در سال و سپس طرح احداث یک میلیون واحد مسکونی در سال رویکرد‌هایی است که با جدیت پیگیری می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بخش قابل توجهی از جامعه هدف کارگری است و مسکن باید به شکل تعاونی پیش برود، ضمن آنکه معاونت تعاون این وزارتخانه متولی ساماندهی و صدور مجوز تعاونی‌ها است.

مرتضوی بیان کرد: همچنین هدفگذاری شده سالانه تعدادقابل توجهی واحد مسکونی با کمک و مساعدت کارفرما‌ها ایجاد کنیم.

وی با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن شهرستان دلیجان گفت: این طرح بخشی از آن رو به پیشرفت و عملیات اجرایی بخش‌هایی از این طرح آغاز شده است که تکمیل این طرح‌ها از جمله برنامه‌های سیاستگذاری شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به صحبت‌های نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مشکلات واحد‌های تولیدی این شهرستان، نبود نیروی انسانی و کارگر است که باید در این راستا از کارفرمایان حمایت کنیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 188 views بار دسته بندی : اقتصادی تاريخ : 12 می 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.