خبرگزاری بیان کیفرخواست ضارب آمر به معروف در نارنجستان قوام به زودی صادر می‌شود - بیان

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری بیان، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با اعلام این خبر که ضاربین آمر به معروف در باغ نارنجستان قوام تفهیم اتهام شده‌اند، گفت: این پرونده با توجه به جریحه‌دار شدن احساسات عمومی به صورت خارج از نوبت رسیدگی و اطلاع رسانی خواهد شد.

وی تصریح کرد: کیفرخواست پرونده پس از اظهار نظر پزشکی قانونی در خصوص میزان صدمات در اسرع وقت  رسیدگی و مجازات قانونی در خصوص متهمان صادر می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان فارس با تقدیر از احساس مسئولیت شرعی آمر به معروف ضمن رد شایعات شکل گرفته در خصوص وی بیان کرد: تخریب شخصیت و چهره افراد خدوم و مسئولیت پذیر توسط معاندین ترفند نخ نمایی است که همه مردم به آن اِشراف دارند.

وی دغدغه و جدیت آمرین به معروف در حوزه عفاف و حجاب را مصداق واقعی عمل به تکلیف دینی خواند و تاکید کرد: دادگستری فارس حامی قاطع اقدامات قانونی آمرین به معروف است.

‏ وی با تاکید بر توجه بیشتر مسئولین به موضوع عفاف و حجاب در مجموعه‌های تحت مدیریت خود، از مدیران نهاد‌ها خواست تا با در نظر گرفتن اهمیت اجرای قانون و تکالیف دینی و شرعی از شکل‌گیری چنین برخورد‌های توهین آمیزی با آمرین به معروف جلوگیری کنند.

رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: فعالان حوزه حجاب و آمرین به معروف همواره در حمایت قانون هستند و با هتاکان به این افراد در هر جایگاه و مسندی مطابق ماده ۹ قانون حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر برخورد خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمین موسوی با اشاره به برخورد به دور از اغماض با متهمین پرونده اخیر گفت:  وابستگی سازمانی و عضویت یکی از متهمین این پرونده به فراجا در طی شدن سیر قانونی پرونده تأثیری نخواهد داشت.

‏وی همچنین از پلمب مجموعه کافی شاپ باغ نارنجستان با دستور قضایی خبر داد و تصریح کرد: انتظار داریم که افرادی که با قانون و مقررات و تکالیف شرعی و عرفی جامعه آشنایی دارند خود آمر به معروف و ارشاد کننده افراد در رعایت عفاف و حجاب اسلامی باشند.

‏گفتی است پیش از این و در پی ایجاد درگیری دو نفر در باغ نارنجستان شیراز با آمر به معروف در حوزه عفاف و حجاب دادستان شیراز ضمن اعلام بازداشت عاملین این درگیری و هتک حرمت از تشکیل پرونده و ارجاع آن به شعبه ویژه و رسیدگی سریع و خارج از نوبت آن خبر داده بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 227 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 2 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها