خبرگزاری بیان آخرین وضعیت راه‌ها/ برای برگشت از محور چالوس استفاده نکنید - بیان

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احمد شیرانی اظهار کرد: هموطنانی که به سفر رفته اند با توجه به ظرفیت محدود جاده‌ها بازگشت خود را موکول به روز جمعه نکنند و نسبت به مدیریت و برنامه ریزی برگشت تا قبل از روز جمعه و همچنین در روزهای هفته آتی اقدام نمایند.

وی افزود: جاده چالوس به دلیل پایین بودن ظرفیت تردد در این شرایط مناسب برای سفر و انتخاب مسیر تردد نیست. در این شرایط بهتر است از سایر محورهای جایگزین مانند هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین رشت که ظرفیت بالاتری دارند برای برگشت استفاده شود.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا سفر به-از شهرهای گروه قرمز و نارنجی کماکان ممنوع است.

شیرانی با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پیچ سرهنگ تا سیاه بیشه و محدوده‌های هریجان و ولی آباد و مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل مکارود تا انارک و محدودهای ولی آباد، سیاه بیشه، تونل کندوان، پیچ سرهنگ، گچسر و نساء برقرار است.

وی ادامه داد: همچنین شاهد تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه، آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک ناجا در مورد آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی گفت: بارش باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، گیلان و گلستان گزارش شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 253 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 12 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.