خبرگزاری بیان آمادگی ۸۱ درصدی یگان ویژه در مقابله با اغتشاشات و بحران‌های اجتماعی - بیان

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار کرمی فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در مراسم صبحگاه عمومی یگان‌های ویژه ناجا با حضور جانشین فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت:هفته ناجا فرصت مناسبی است تا ارزیابی کاملی از عملکرد یکساله داشته و اگر نیاز به توسعه و تقویت یا اصلاح ایرادات و اشکالات در مأموریت‌ها است انجام و اصلاح شود همچنین یک گزارش کاری به مردم ارائه شود.

وی افزود: ادامه راه حضرت امام (ره) و شهدا در جهان پر تلاطم کار سختی است همچنین هدایت انقلاب و جبهه مقاومت و عبور کشور از بحران‌های بزرگ کار سخت و دشواری است و کسی جز مقام معظم رهبری قادر به هدایت نبود.

سردار کرمی افزود: عمده‌ترین کار در این یگان، آموزش اعم از عملیاتی، جسمانی و بصیرتی است که با اردو‌های صحرایی و عملی آمادگی خود را ارتقا می‌دهیم.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا اعلام کرد:امروز یگان ویژه دارای دانش کافی برای کنترل اغتشاشات، عملیات تروریستی و بحران‌های اجتماعی بوده و خوشبختانه الگوی هوشمندانه یگان ویژه در مقابله با بحران‌های اجتماعی مهر تایید خورده است.

سردار کرمی به آمادگی یگان ویژه اشاره و بیان داشت: آمادگی خوبی در حوزه تجهیزات تخصصی و انفرادی داشته و در اولویت ناجا هستیم و تجهیزات یگان ویژه بالای ۹۰ درصد آمادگی مقابله با بحران‌ها را دارد.

فرمانده یگان‌های ویژه گفت: در طرح توسعه نیروی انسانی قرار داشته و یگان ویژه به تناسب ساختار در حال توسعه است و باید گفت که در حال حاضر توان عملیاتی ما ۶۵ درصد و آمادگی ۸۱ درصدی هستیم.

سردار کرمی با بیان اینکه توان عملیاتی یگان‌های ویژه ناجا در سراسر کشور ۶۵ درصد است خاطرنشان کرد: یگان ویژه آمادگی مقابله با بحران‌ها را داراست.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 91 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 11 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.