خبرگزاری بیان آیت الله علوی گرگانی در دیدار با رئیسی: شاهد عدم مدیریت صحیح منابع آب در کشور هستیم - بیان

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در دومین روز از سفر استانی خود به قم پیش از ظهر امروز با آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله علوی گرگانی در این دیدار با بیان اینکه دیدار‌های رو در رو و اطلاع از مشکلات مردم عملی بسیار پسندیده و شایسته است، افزود: روایتی از امام صادق (ع) است که می‌فرماید فاصله بین حق و باطل چهار انگشت است. آنچه که گوش می‌شنود احتمال خطا در آن زیاد است، ولی آنچه که به چشم دیده می‌شود به حق نزدیک‌تر است، لذا حضور شما در میان مردم موجب می‌شود بهتر از مشکلات مردم اطلاع کسب کنید.

این مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر وجود کمبود‌ها در جامعه و توجه به آنها، بیان کرد: هر چقدر کمبود‌ها جبران شود شایسته است. نباید طرح جدید عمرانی آغاز شود و در تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام اولویت‌ها را مد نظر قرار دهید.

آیت الله علوی گرگانی تصریح کرد: موضوع آب و مدیریت منابع آبی کشور اهمیت فوق العاده‌ای دارد، لذا ما در برخی مناطق که مشکل کمبود آب هم ندارند، باز شاهد عدم مدیریت صحیح هستیم که لازم است حساسیت نشان دهید.

وی خاطر نشان کرد: موضوع دیگری که اهمیت زیادی در کشور دارد مسئله کشاورزی است. این قشر عزیز در مضیقه هستند و در کنار تأمین آب باید نسبت به رفع مشکلات کشاورزان و دامداران اهتمام جدی داشته باشید. باید از نظرات کارشناسان و جوانان نخبه هم بهره ببرید و با امید به آینده حرکت کنید.

این مرجع تقلید در پایان به وضعیت نابسامان فرهنگی کشور اشاره کرد و گفت: کم توجهی به موضوع فرهنگ دینی در جامعه اثرات نامطلوبی در جامعه گذاشته است که باید برای رفع آن با برنامه‌ریزی صحیح اقدام عاجل صورت گیرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 299 views بار دسته بندی : سیاسی تاريخ : 31 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.