خبرگزاری بیان اجرای طرح شهید سلیمانی در کنترل مهار کرونا - بیان

مسوول بسیج جامعه پزشکی خوزستان گفت: طرح شهید سلیمانی در کنترل و مهار بیماری کرونا بسیار موثر بوده، لذا باید تقویت شود.

عبدالرضا جانگران نژاد افزود: پیش از این ۳۲ دستگاه خودرو از طریق استانداری خوزستان برای اجرای طرح غربلگری شهید سلیمانی در اختیار ما قرار داشت، اما در یکی، ۲ هفته اخیر تعداد خودرو‌ها به ۱۳ دستگاه کاهش یافته است که تقاضا داریم این مشکل برطرف شود.

وی به فعالیت ۱۵ مرکز تجمیعی واکسیناسیون ثابت در این استان اشاره کرد و ادامه داد: همچنین برخی از نیرو‌ها به صورت مشارکتی در مراکز واکسیناسیون در حال فعالیت هستند.

وی افزود: ۴۱ دستگاه خودرو سواری به صورت سیار مشغول واکسیناسیون هستند همچنین ۹ دستگاه اتوبوس و ۱۲ دستگاه موتورسیکلت کار واکسیناسیون را در استان انجام می‌دهند.

جانگران نژاد گفت: ۲۱۵ نفر سرباز وظیفه با دستور سردار شاهوارپور فرمانده سپاه استان در اختیار مراکز بهداشت کل استان قرار گرفته و در امر واکسیناسیون مشارکت دارند.

وی خاطر نشان کرد: در ایام اربعین نیز با راه اندازی موکب درمانی و واکسیناسیون سیار، کار واکسیناسیون زائران در مرز شلمچه انجام شد همچنین در هفته دفاع مقدس اکیپ‌های درمان عمومی و تخصصی بسیج جامعه پزشکی خوزستان به مناطق محروم استان اعزام شده و به صورت رایگان بیماران را ویزیت کردند.

رییس بسیج جامعه پزشکی خوزستان گفت: امیدوارم تا فرصت است و تعداد موارد بیماری در استان کاهش یافته، بتوانیم کار پیگیری و رهگیری بیماران کرونایی را در کنار واکسیناسیون انجام دهیم و بیماری را به طور کامل کنترل کنیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 365 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 12 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.