خبرگزاری بیان اخذ گواهینامه GMP شرکت داروسازی سها - بیان

به گزارش گروه اچتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی و امور ین الملل سازمان تدارکات پزشکی؛ پس از شیوع ویروس کرونا و به تبع آن محدودیت‌های ایحاد شده، چالش‌هایی در تأمین مواد اولیه و تولید دارو ایجاد گردید. در این بین شرکت داروسازی سها به موازات مسؤلیت خطیر خود در تولید دارو، توانست به طرح‌های توسعه خود بپردازد و با اصلاح GMP خطوط تولیدی، ضمن تولید دارو منطبق بر بالاترین استاندارد‌های کیفی داخل، برای حضور قوی در عرصه تولیدات دارویی برنامه ریزی کند.

براساس این گزارش؛ تیم بازرسان GMP از کلیه واحد‌های شرکت داروسازی سها بازدید به عمل آورده و در نهایت این مجموعه با تلاش شبانه روزی همکاران موفق به دریافت گواهینامه GMP از سازمان غذا و دارو گردید. استانداردسازی و بروز کردن خطوط تولید از عمده دغدغه‌های مدیرعامل و هیأت مدیره مجموعه است؛ این موفقیت زمینه را برای تولید دارو‌های جدید موردنیاز ملت شریف ایران فراهم می‌سازد.

شرکت داروسازی سها به عنوان عضو مهمی از نظام سلامت جامعه با وجود پتانسیل‌های ساختاری و پرسنل مجرب، جایگاه ویژه‌ای در صنعت دارویی کشور دارد که می‌تواند اثر مطلوب و مثبتی در سلامت احاد جامعه داشته باشد و توسعه محصولات جدید از اهداف کوتاه مدت این شرکت است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 292 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 11 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها