خبرگزاری بیان ارائه خدمات رایگان دندان‌پزشکی در مناطق مستعد قزوین - بیان

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری بیان، ابوذر محمدی، مسئول بسیج بیانیی استان قزوین با اشاره به خدمات رایگان دندان‌پزشکی در مناطق مستعد خدمت استان، گفت: گروه‌های جهادی شامل ۴۵۰ نفر از جهادگران در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، بهداشت و سلامت در قالب قرارگاه عهد خدمت در مناطق مستعد مشغول خدمت هستند.

محمدی افزود: بسیج بیانیی و دانشگاه‌های استان قزوین به ویژه دانشگاه علوم پزشکی در حوزه دندانپزشکی متولی برگزاری اردوی جهادی دندانپزشکی است و باتوجه به نیاز جامعه به حوزه دندانپزشکی و هزینه‌های بسیار بالای ترمیم، تلاش شده است خدمات مناسبی در این زمینه به جامعه هدف ارائه شود.

میلاد لامعی، مسئول بسیج بیانیی استان قزوین عنوان کرد: صفر تا صد خدمات دندانپزشکی در اردو‌ها به صورت رایگان ارائه می‌شود و بنا داریم این خدمات را وسعت دهیم.

میلاد لامعی در ادامه با اذعان به اینکه جامعه هدف ما بیشتر شامل کودکان تحت پوشش بهزیستی هستند، عنوان کرد: در اردوی جهادی دندان پزشکی بیانیان بسیجی، ۲۰ بیان و فارغ‌التحصیل دندانپزشکی حضور داشته و خدمات را به دختران و پسران ارائه دادند.

مسئول جهادی بسیج بیانیی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در پایان با اشاره به گروه‌های سنی جامعه هدف یادآور شد: خدمات به بازه سنی ۶ تا ۱۸ سال ارائه می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 107 views بار دسته بندی : استان‌ها تاريخ : 8 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها