خبرگزاری بیان اعزام بیش از ۴۰۰۰ دانشجوی کرمانی به اردوی راهیان نور - بیان

مسئول ناحیه بسیج بیانیی استان کرمان خبر داد:

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری بیان، سیدهادی طباطبایی مسئول ناحیه بسیج بیانیی استان کرمان گفت: بالغ بر ۴۰۰۰ نفر از بیانیان استان کرمان به راهیان نور اعزام می‌شوند.

سیدهادی طباطبایی با اعلام این خبر اظهار کرد: میزان تقاضا نسبت به سال‌های گذشته، برای حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس چند برابر شده و این مسئله نشان می‌دهد بیانیان و جوانان استقبال بیشتری برای اعزام به راهیان نور داشته‌اند که نشانه بصیرت، ایمان و تعهد جوانان است.

وی افزود: امسال تقریبا ۶۰۰۰ بیان نفر متقاضی اعزام به راهیان نور و مناطق عملیاتی دفاع مقدس بودند، اما با توجه زیرساخت ها، بیش از ۴۰۰۰ نفر از این تعداد به اردو اعزام می‌شوند.

طباطبایی در ادامه بیان کرد: یکی از معیار‌های مهمی که جوانان ما در راهیان نور امسال درک کرده و فرا می‌گیرند، استقلال، توانمندی، عزت نفس و عزت ملی جوانان و رزمندگان است و این پیوست برای نسل جدید به منظور عبور از بحران‌ها و سختی‌های کشور لازم است.

مسئول ناحیه بسیج بیانیی استان کرمان با بیان این‌که در مناطق عملیاتی، محتوای غنی فرهنگی در اختیار بیانیان و جوانان قرار داده می‌شود، تصریح کرد: یکی از اقدامات مد نظر در اردوی راهیان نور، بازدید بیانیان و جوانان در مناطق عملیاتی و عروج مردان لشکر ۴۱ ثارالله و محل قدم‌های حاج قاسم در عملیات‌های مختلف است تا بتوانیم بیانیان را با مکتب و اقدامات سپهبد شهید سلیمانی آشنا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: محتوا‌های لازم در حوزه جهاد تبیین، شناخت دشمن، کارآمدی نظام جمهوری اسلامی، تمدن اسلامی و … تهیه و در اختیار بیانیان و جوانان قرار خواهد گرفت تا بتوانیم ظرفیت عظیمی را که در عرصه جهاد تبیین مد نظر مقام معظم رهبری است، عملیاتی کنیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 72 views بار دسته بندی : استان‌ها تاريخ : 7 مارس 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها