خبرگزاری بیان اعزام ۱۰ اکیپ به شهرستان کوهرنگ در پی زلزله / خسارات وارده فقط در بخش منازل مسکونی بوده است - بیان

به گزارش گروه استانهای خبرگزاری دانشجو، خسرو کیانی ،سرپرست مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: محل زلزله مرز استان چهارمحال و بختیاری با خوزستان است و بیشترین آسیب به روستا‌های بخش بازفت شهرستان کوهرنگ وارد شده که همه روستا‌ها دچار آسیب شده‌اند.

وی افزود: بلافاصله پس از گزارش زلزله اعلام آماده‌باش کردیم و تعداد ۱۰ اکیپ زمینی و یک اکیپ امداد هوایی به محل اعزام شدند و هم‌اکنون همراه با استاندار و مسئولان مربوطه در حال عزیمت به محل حادثه هستیم.

بیشتر بخوانید:


مصدومیت ۸ نفر در پی زلزله شهرستان کوهرنگ / بالگرد اورژانس آماده اعزام


سرپرست مدیریت بحران استان بیان داشت: ستاد بحران در مرکز شهرستان کوهرنگ تشکیل شده و تجهیزات مورد نیاز نیز در مناطق مختلف توزیع شده و نیرو‌ها در حال خدمات‌رسانی به مردم آسیب دیده هستند.

کیانی تصریح کرد: زلزله تلفات جانی نداشته و تعداد هشت مصدوم گزارش شد که هفت نفر درمان سرپایی شده و یک نفر نیاز به درمان بیشتر داشت که تحت درمان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه نیرو‌های ارزیاب هنوز اطلاعات دقیقی از حادثه نداده‌ند عنوان داشت: اوضاع تحت کنترل است و دائما رصد می‌شود، خسارات وارده فقط در بخش منازل مسکونی بوده که هنوز ارزیابی اولیه از میزان آن براورد نشده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 61 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 12 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.