خبرگزاری بیان امور دانشجویی دانشگاه آزاد بوشهر بدون نیاز به حضور فیزیکی انجام خواهد شد - بیان

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری بیان، سروش حیدری‌سنگستانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر دوشنبه ۲۲ اسفند در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر ضعیف‌ترین زیرساخت را دارد و در این راستا مسئولان مختلف استانی و کشوری باید پای کار بیایند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به راه‌اندازی نرم افزار انجام امور تحصیلی و فارغ التحصیلی گفت: خدمات مختلف بیانیی برای اولین بار به‌صورت تحت وب طراحی شده است تا نیازی به حضور فیزیکی بیانیان برای انجام امور نباشد.

وی اضافه کرد: تلاش‌های بسیاری برای تجمیع معاونت‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در ساختمان شهید احمدی جوان با ساختاری به روز و نوین انجام گرفته، همچنین نرم افزاری برای ارزیابی میزان رضایت ارباب رجوع راه‌اندازی شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: این دانشگاه تحول و جهش عظیمی در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان داشته است به‌طوری که در رویداد ملی “عصر امید” در منطقه پارس‌جنوبی عسلویه ۱۰۰ شرکت دانش‌بنیان از سراسر کشور حضور یافتند.

وی یادآور شد: در رویداد ملی عصر امید قرارداد ساخت مخازن صنایع نفت و گاز قرارداد با اعتبار ۴۸ میلیارد تومانی از سوی یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان منعقد شد. همچنین انعقاد چند قرارداد دیگر در دستور کار است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: این دانشگاه با ۱۶ هزار بیان در ۱۲ واحد دانشگاهی و حدود ۱۰۰ رشته در مقاطع مختلف تحصیلی از کاردانی تا دکتری فعالیت می‌کند و سالانه ۲۵ درصد از بیانیان، معادل چهار هزار نفر از دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر فارغ التحصیل می‌شوند.

حیدری‌سنگستانی با اشاره به زیان ده ویژه بودن دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته شرایط این واحد از “زیان‌ده ویژه” بودن به “زیان‌ده” تغییر کرده است و امیدواریم به‌زودی نیز به سودده بودن تغییر وضعیت دهد.

به گقته وی، مجوز راه‌اندازی پتروپالایش آموزشی مهارتی دانشگاه آزاد بوشهر در عسلویه صادر شده است و با هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، مسئولان شرکت نفت و گاز پارس و فرمانداری عسلویه زمین راه‌اندازی این پتروپالایش آموزشی مهارتی تامین شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهربا بیان اینکه اکنون ۲۰۰ بیان در واحد عسلویه تحصیل می‌کنند، افزود: به زودی تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری نیز در این واحد فراهم خواهد شد.

حیدری‌سنگستانی اظهار کرد: به منظور راه‌اندازی مجتمع مهارتی، آموزشی و دانش‌بنیان دانشگاه آزاد در عسلویه ۱۰ هکتار زمین برای ایجاد فضای آموزشی، مهارتی، دانش‌بنیان و مسکونی در شهر چاه مبارک عسلویه تخصیص یافته است.

وی با اشاره به راه‌اندازی اندیشکده تخصصی حکمت، فرهنگ و تربیت عنوان کرد: دفتر این اندیشکده که با حضور دانشگاه‌های مختلف است در شرکت پازارگاد حدود ۲ ماهی است که آغاز به کار کرده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 125 views بار دسته بندی : استان‌ها تاريخ : 13 مارس 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها