خبرگزاری بیان انهدام ۳۸ باند از سارقین و مالخران در چهل و نهمین مرحله طرح رعد/ مسئولان برای ترافیک پایتخت چاره اندیشی کنند - بیان

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت، امروز دوشنبه دوازدهم مهر ماه سال جاری جزئیات چهل و نهمین مرحله طرح رعد را در جمع خبرنگاران تشریح کرد.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: با تلاش ۴۸ ساعته همکارانم در کلیه کلانتریهای پایتخت، ۲۱۸ حکم اجرا شد و برخی از محل‌های تجمع شامل ۲۰ نقطه محل تجمع مالخران، ۱۹ نقطه مربوط به حضور اراذل و اوباش، ۱۱۹ نقطه مربوط به محل تجمع فروشندگان، خریداران و مصرف کنندگان موادمخدر شناسایی و پلیس متهمان مربوطه را دستگیر و تحویل مقامات قضایی کرده است.

وی تصریح کرد: ۶۲۲ نفر از سارقین، مالخران و زورگیران دستگیر شدند و ۳۸ باند در این رابطه منهدم شد.

سردار رحیمی گفت: در چهل و نهمین مرحله طرح رعد در پایتخت ۲ هزار و صد سرقت بر اساس اعترافات سارقین دستگیر شده، کشف و ضبط شده است.

وی گفت: ۴ قبضه سلاح جنگی از متهمان در این مرحله از طرح رعد کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: مسئولان باید برای کاهش ترافیک پایتخت فکری اساسی کنند و در غیر اینصورت وضعیت ترافیک در شهر تهران بدتر از وضعیت فعلی خواهد شد.

سردار رحیمی گفت: چهل و نهمین مرحله طرح رعد ۱۵۶ موتور سیکلت و ماشین کشف و به ۷۷۲ پرونده سرقت رسیدگی شد و ۴۵ نفر از محکومین متواری دستگیر شدند.

وی گفت: ارزش اموال مکشوفه در این مرحله از طرح رعد ۴۱ میلیارد و ۷۷۷ میلیون تومان بوده است.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: ۱۲۰ کیلوگرم موادمخدر از فروشندگان کشف و ۲۲۰ خرده فروش هم دستگیر شدند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 256 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 12 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.