خبرگزاری بیان بازدید معاون هماهنگ‌کننده مرزبانی فراجا از مرزهای سیستان - بیان

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری بیان، سردار حسن اسدالهی معاون هماهنگ‌کننده مرزبانی فراجا به اتفاق سردار رضا شجاعی فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان با حضور در یگان‌های تابعه هنگ مرزی زابل توان عملیاتی مرزداران، وضعیت حفاظت فیزیکی یگان‌های مرزی، فعالیت‌های عمرانی و نحوه اجرای طرح‌ها و دستورالعمل‌ها ی سازمانی را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی مرزبانی فراجا در این بازدید در جمع مرزداران اظهار داشت: خدمت در مناطق مرزی خصوصاً در استان حساس و پهناور سیستان و بلوچستان با شرایط جغرافیایی خاص‌، حقیقتا یک نوع جهاد در راه خداست و شما مرزداران غیور با وجود سختی‌ها و مشکلات ، جانانه از مرزهای ایران عزیز حراست و پاسداری می‌کنید و این زحمات شما در درگاه خداوند بدون اجر و پاداش نمی‌ماند زیرا شما با ایثار و فداکاری امنیت و آسایش ر ا برای مردم به ارمغان آورده‌اید.

سردار اسدالهی افزود: یک مرزبان برای موفقیت در مأموریت‌ها، باید مملو از عشق به کشور، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم باشد و مرزنشینان نیز باید مرزبانان را پناهگاه و نقطه امن خود بدانند.

وی عنوان کرد : مناطق مرزی خصوصاً در استان حساس و پهناور سیستان و بلوچستان همواره می‌تواند آبستن حوادث و اتفاقات باشند و ما در مجموعه مرزبانی باید در تمامی لحظات آماده پاسداری و حراست از مرزهای میهن عزیزمان باشیم و با توکل به خداوند و تلاش در جهت کسب آموزش‌های لازم، به بهترین شکل مأموریت‌مان را انجام دهیم.

بازدید از گروهان‌ها، پاسگاه‌ها و برجک‌های هنگ ‌مرزی سراوان، ارزیابی وضعیت آموزشی مرزداران، بررسی نقاط حادثه‌خیز و خلأهای مرزی، ارزیابی رعایت دستورالعمل‌ها و اجرای طرح‌های عملیاتی از دیگر برنامه‌های بازدید سردار اسدالهی از مرزهای استان بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 58 views بار دسته بندی : استان‌ها تاريخ : 3 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.