خبرگزاری بیان برخورد بدون اغماض با دانشجویان و افراد خاطی در تجمعات اخیر دانشگاه فردوسی - بیان

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری بیان، هیأت رئیسه دانشگاه فردوسی مشهد در بیانیه‌ای اعلام کرد که با افراد خاطی در تجمعات اخیر بدون اغماض برخورد انضباطی خواهد شد.

در این بیانیه آمده است:

با تسلیت مجدد فاجعه حمله تروریستی به حرم حضرت احمدبن موسی (شاهچراغ) برای آگاهی بیانیان گرامی به اطلاع می‌رساند طی یک ماه گذشته مسئولین دانشگاه تمام تلاش خود را برای رفع شبهه بیانیان و خاتمه تجمع‌های فاقد مجوز بدون استفاده از ابزار‌ها و ظرفیت‌های قانونی تنبیهی به کار بستند.

متأسفانه در شرایطی که اقدامات مسلحانه و خشونت آمیز در سطح کشور به وقوع پیوسته و دشمنان نظام امنیت کشور را تهدید می‌کنند تعدادی از بیانیان بدون توجه به شرایط حساس کشور با حرکات و شعار‌های دون شأن دانشگاه و تخریب اموال و زیر پا گذاشتن مقررات به این وضعیت نامطلوب دامن می‌زنند. مدیریت دانشگاه ضمن عذرخواهی از عموم بیانیان و اعضای هیأت علمی و کارکنان خدوم که طی این مدت متحمل محدودیت‌ها و ناآرامی‌ها شدند اعلام می‌دارد که خود را ملزم به حفظ آرامش و امنیت دانشگاه می‌داند و با افراد خاطی بدون اغماض برخورد انضباطی خواهد کرد. بدیهی است برای پیگیری مطالبات از مسیر و بستر‌های قانونی حمایت می‌کنیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 79 views بار دسته بندی : استان‌ها تاريخ : 1 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.