خبرگزاری بیان تجهیزات و ادوات سپاه در کنار امدادرسانان حادثه متروپل - بیان

به گزارش گروه سیاسی خبرگزارس بیان؛ سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم سید الشهدا فرمانده قرارگاه کربلای نیروی زمینی سپاه در گفت‌و‌گویی درباره حادثه متروپل و اقدامات سپاه برای امداد و آواربرداری گفت: نیروی زمینی سپاه از همان لحظات اولیه حادثه در میدان امدادرسانی حاضر بوده و همچون همه بحران‌ها و حوادث تا آخر در کنار مردم خواهد ماند.

وی افزود: آنچه در این حادثه مشاهده شد حقیقتاً ناراحت کننده و تأسف انگیز بود و تأثر عمیقی بر دل‌ها گذاشت و صدور پیام تسلیت توسط رهبر معظّم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای به خاطر حادثه آبادان و خلق صحنه‌های همدردی مردم و گروه‌های امدادی، از انبوه این مصیبت کاست.

فرمانده قرارگاه کربلا بیان داشت: سپاه و بخصوص قرارگاه خاتم الانبیاء تا آخرین لحظه برای آواربرداری و کمک به مردم آبادان با نهایت ظرفیت پای کار است.

وی همچنین عنوان کرد: برخلاف جوسازی رسانه‌های بیگانگان، سران عشایر و طوایف و قبایل آبادان و خرمشهر، با مشاهده جلوه‌های متعدد اتحاد و همدلی مردم و نیرو‌های مسلح در حادثه متروپل، با حضور در محل بروز حادثه آبادان از زحمات کلیه یگان‌های سپاه و دستگاه‌های امدادرسان، تشکر و قدرشناسی کردند.

وی افزود: بار دیگر صحنه‌های عشق و وفاداری مردم آبادان در دوران دفاع مقدّس در خاطرات مردم ایران و جهان زنده شد.

سردار خادم سیدالشهدا بیان کرد: قرارگاه منطقه‌ای کربلا با کمک هیئت رزمندگان اسلام استان خوزستان، در راستای کمک به امدادگران ساختمان متروپل و مردم منطقه، از همان روز‌های اول حادثه اقدام به برپایی موکب و ایستگاه صلواتی در محل ساختمان متروپل کرده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون، سه حلقه امدادی تعریف شده و ۵۰ تیم امدادی از استان‌ها و شهر‌های مختلف کشور نیز در محل حاضر هستند تا عملیات آواربرداری به اتمام برسد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 325 views بار دسته بندی : سیاسی تاريخ : 9 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.