خبرگزاری بیان تحویل ۲۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس به اورژانس کشور - بیان

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سخنگوی سازمان اورژانس کشور از تحویل ۲۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس در فروردین سال آینده به این سازمان خبر داد.

مجتبی خالدی افزود: خوشبختانه با همکاری شرکت ایران خودرو برای اولین بار توانستیم اتوبوس آمبولانس را در اورژانس کشور طراحی کنیم.

وی ادامه داد: در مواردی که تعداد مصدومان زیاد است و اتوبوس آمبولانس می‌تواند کمک شایانی کند.

خالدی ابراز امیدواری کرد، فروردین سال آینده این ۲۰ دستگاه در اختیار سازمان اورژانس قرار گیرد.

وی افزود: اورژانس کشور از چند سال گذشته تاکنون تلاش کرده تا ناوگان متنوعی از شبکه آمبولانس در خود ایجاد کند تا در ماموریت‌های خاص بتوانیم بهترین خدمات را ارائه کنیم.

خالدی خاطرنشان کرد: یکی از معضلات سازمان اورژانس کشور در ماموریت‌های شهری و بین شهری این بود که در حوادث بزرگ تعداد زیادی باید آمبولانس استفاده شود، اما با وجود اتوبوس آمبولانس می‌تواند در خیلی از هزینه‌ها و زمان رسیدگی به مجروحان، کمک شایانی بکند.

وی گفت: در سال ۹۴ به خاطر تحریم‌ها نتوانستیم اتوبوس آمبولانس‌ها را از کشور‌های دیگر خریداری کنیم، اما با همکاری ایران خودرو دیزل برای نخستین بار برای تولید آمبولانس شاسی و قطعات آنان را طراحی کرده و با امکانات داخلی توانستیم اتوبوس آمبولانس را احیا کنیم.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور افزود: همچنین شرکت‌های دیگری در فاز داخلی خیلی زحمت کشیدند که برای نخستین بار طبق فرمایشات مقام معظم رهبری با استفاده از توان داخلی توانستیم ۲۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس از ایران خودرو دیزل تحویل بگیریم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 135 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 14 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.