خبرگزاری بیان تعداد دانش آموزان بازمانده از تحصیل زیاد نیست / آمار ۳ میلیونی سال گذشته صحت ندارد - بیان

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: آمار اعلام شده سال گذشته که گفته شد ۳ میلیون دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در کشور وجود دارد و بخش زیادی از آن مربوط به تهران است، آمار درستی نیست و من این آمار را قبول ندارم.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش شهر تهران همکاری خوبی با مراکز خیریه مرتبط و فعال در حوزه کودکان و دانش آموزان بازمانده از تحصیل دارد و تلاش می‌کنیم در آموزش و پرورش با مشارکت این مجموعه‌ها دانش آموزان بازمانده را به چرخه آموزش برگردانیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران اضافه کرد: تعداد دانش آموزان بازمانده از تحصیل زیاد نیست و شناسایی و بازگرداندن آن‌ها به فضای مجازی این افراد جزو اولویت‌های اصلی ما محسوب می‌شود.

فولادوند همچنین خاطرنشان کرد: رفع مشکلات احتمالی که باعث ترک تحصیل و دور ماندن برخی از دانش آموزان فوق شده است از اقدامات مهمی است که ما در آموزش و پرورش شهر تهران و با برنامه ویژه در این راستا با جدیت آن‌ را دنبال خواهیم کرد.

گفتنی است برخی از خبرگزاری های رسمی و غیر رسمی به طور مشترک و همزمان در سال گذشته آمار دانش آموزان بازمانده از تحصیل را بیش از ۳ میلیون نفر اعلام کرده بودند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 280 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 14 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.