خبرگزاری بیان ثبت‌نام ۱۴۰۰ دانشجو سیستان و بلوچستانی در اردوی راهیان پیشرفت - بیان

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری بیان، غلامرضا رضایی رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان درباره اردوی راهیان پیشرفت اظهار داشت: اردوی راهیان پیشرفت با هدف تبیین دستاورد‌های علمی و صنعتی کشور برای بیانیان، جوانان و جامعه در دانشگاه‌های سطح استان در حال برگزاری است که باعث تحکیم هویت ملی، تقویت روحیه خودباوری و ما می‌توانیم، جلب توجه عموم جامعه به‌سمت پیشرفت‌های فناورانه، گسترش سطح جهاد علمی و معرفی دستاورد‌های نظام و انقلاب اسلامی می‌شود.

رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این اردو‌های چند روزه با رویکرد اصل آشنایی بیانیان با دستاورد‌های علمی کشور برگزار می‌شود، افزود: سازمان بسیج بیانیی طرح اردوی راهیان پیشرفت شهید فخری‌زاده را راه‌اندازی کرده که در قالب آن بیانیان از دستاورد‌های صنعتی کشور در بخش‌های مختلف از جمله علم و صنعت و فناوری بازدید خواهند کرد.

وی بیان کرد: متاسفانه آنطور که باید تاکنون نتوانسته‌ایم نتیجه دستاورد‌های علمی و صنعتی دانشگاه‌های کشور را برای جوانان و جامعه تبیین کنیم و اردوی راهیان پیشرفت فرصت بسیار خوبی برای آشنایی جوانان با داشته‌های کشور عزیزمان در بخش‌های مختلف است.

ابوالفضل سرگزی مسئول بسیج بیانیی استان سیستان و بلوچستان نیز درباره این اردو گفت: بعد از حدود دو سال تعطیلی دانشگاه‌ها دشمن تلاش کرد به جوانان القا کند در کشور ما دانشگاه مرکز پیشرفت نیست که در راستای مقابله با هجمه دشمن اردوی راهیان پیشرفت با توجه به شناخت ظرفیت‌های کشور و با هدف ایجاد امید به آینده در راستای ناکام گذاشتن دشمنان طرح‌ریزی شد.

مسئول بسیج بیانیی استان سیستان و بلوچستان افزود: در مرحله اول اردو ۴۰ برادر و ۵۰ خواهر از دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان به استان هرمزگان اعزام شدند و از دستاورد‌های علمی و صنعتی کشور در بخش‌های مختلف بازدید کردند.

وی ادامه داد: بیانیان در مرحله دوم اردو‌های برون استانی، ۲۲ بهمن در سفر به اصفهان از صنایع مختلف در عرصه پزشکی و فولاد بازدید و با مسئولان و کارشناسان مربوطه گفتگو می‌کنند.

سرگزی تصریح کرد: جریان‌سازی پیشرفت باید در دانشگاه انجام پذیرد و در طرح اردوی راهیان پیشرفت ما به دنبال تربیت روایتگران پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف هستیم.

مسئول بسیج بیانیی استان سیستان و بلوچستان استقبال بیانیان استان از این اردو‌ها را بسیار خوب عنوان کرد و افزود: تاکنون یک هزار و ۴۰۰ بیان در استان برای حضور در اردو‌های راهیان پیشرفت ثبت‌نام کرده‌اند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 84 views بار دسته بندی : استان‌ها تاريخ : 25 فوریه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها