خبرگزاری بیان جذب ۲۰۰۰ دانشجو در دانشگاه آزاد خراسان شمالی در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ - بیان

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، همایش وحدت علما و اساتید شیعه و سنی خراسان شمالی با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و مسئولان دانشگاهی در دانشگاه آزاد بجنورد برگزار شد.

غلامرضا کاظمی، رئیس دانشگاه آزاد خراسان شمالی در این مراسم با اشاره به تاکیدات امام خمینی مبنی بر اهمیت وحدت اسلامی اظهار کرد: امام از جمله طلایه داران وحدت اسلامی و نوآوران در مسایل مختلف انقلاب اسلامی بود.

کاظمی با تأکید بر نگاه امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه اختلاف افکنی بین امت اسلامی سم مهلک است، گفت: مراسم حج یکی از نقاط تجلی وحدت بین مسلمانان است.

رییس دانشگاه ازاد خراسان شمالی با اشاره به فعالیت همیشگی دشمن علیه امت اسلامی تصریح کرد: بنابر نگاه سردار سلیمانی مهمترین مولفه وحدت، وحدت حول دشمن‌شناسی است و باید دشمن را به خوبی شناخت.

وی وحدت امت اسلامی را باعث شکوفایی دانست و افزود: این نامگذاری حرکتی نمایشی نیست بلکه اعتقاد و ایمان قلبی است و باب پیشرفت امروز در ایران و انقلاب یکدلی و وحدت تمامی اقوام و مذاهب در کشور است

کاظمی در انتها به وضعیت دانشجو پذیری دانشگاه آزاد بجنورد اشاره کرد و گفت: با جذب بیشتر از ۲ هزار دانشجو در این دانشگاه در سال تحصیلی ۱۴۰۱۴-۱۴۰۰، تعداد دانشجویان این دانشگاه افزایش چشمگیر داشته که این امر با همدلی و استفاده از ظرفیت‌های مختلف دانشگاه ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه چندین میلیارد تجهیزات در این دانشگاه استقرار یافته، گفت: دانشگاهیان آزاد خراسان شمالی ثابت کرده اند که می‌توان تحول گرا بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 182 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 20 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.